Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 oktober 2004, 12:12   #1
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard Galspuwen tegen verzuring ...

Vlaanderen is verzuurd zegt men al jaren. En iedereen kijkt er naar maar doet er niets wezenlijks aan. En het leger der verzuurden groeit jaarlijks aan zegt men. En iedereen kijkt er naar maar doet er niets wezenlijks aan.

Vandaar dit forum. Speciaal om de verzuring tegen te gaan.
Hier kunt ge zeggen waar ge U aan ergert. Maar er zijn een paar regels. Het mag niets maar dan ook niets met politiek te maken hebben. Niet van die partij zus en die partij zo. Neen as ge dat wilt doen loop dan maar vlug naar politiek binnenland en open daar een forum over uw verzuring.
Hier wil ik de alledaagse kleine dingen aan bod laten komen die een mens het leven zuur kunnen maken. Spuw uw gal gerust hier leeg.....

MAAAAAAARRRRR er is wel een voorwaarde he. We gaan hier niet gewoon wat spuwen. Neen we gaan ineens een oplossing voorstellen. Want wat zijde dermee als ge uw gal leegspuwt maar dat de rest op uwe lever blijft liggen. Neen eerst spuwen en dan opkuisen. Eerst uw frustratie te kennen geven maar dan ook ineens een goede oplossing voorstellen.

Ik zal een eerste voorbeeld geven in een volgende post.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2004, 12:20   #2
Tegendradigaard

Standaard

Bon waar ik mij bijna dagelijks aan (moet) ergeren is het volgende.
Ge staat met uwen auto voor het rood licht te wachten. De andere kant krijgt groen maar het kruispunt staat nog bijna vol van die hun vorige beurt dat ze groen hadden. Die auto's rijden dan echter doodleuk dat kruispunt op en ze weten goed genoeg dat ze er dan ook niet door kunnen. Resultaat zij staan daar gewoon stil in het midden van het kruispunt. het licht gaat op oranje en dan rood. en dan krijgt ge zelf groen.
Maar heel het kruispunt is versperd door die onbenullen die het verkeersrgelement niet kennen of niet willen toepassen dat zegt : dat men een kruispunt niet mag oprijden als men niet zeker is dat men het ook kan verlaten. Maar daar staan ze dan de napsjaars.

Spuw kots spuw kots. Als ze gewoon 1 licht laten voorbijgaan dan zou het kruispunt helemaal leeg zijn en kan iedereen door rijden. Maar neen rijden zoals ne meutte is al wat ze kunnen.

spuw kots spuw kots.

Bon en dan nu mijn oplossing.

Sinds de uitvinding van de flitspalen is het eigenlijk heel simpel. Men plaats op ieder kruispunt met lichten ne mikpaal. Ne mikpaal zulde zeggen ? Juist ne mikpaal. Das nen aangepaste flitspaal.
In het die mikpaal zit namelijk een videocamera waardoor een bevoegde persoon (een agent of zo) het verkeer mee in het oog kan houden. Als die nu zo'n idioten het kruispunt ziet versperren dan treed het mikmechanisme in werking. En dat mikmechanisme bestaat uit een hoogwaardig schietgeweer met een heel precies mikmechanisme. De agent kan dat bedienen met zijnen joy stick aan zijne computer en als die zonen kneut ziet het verkeer tegenhouden dan richt die dat geweer op die zijn hersenpan. Op de moment dat die zijn hersenpan netjes in het vizier is opent hij het vuur en die zijn hersenen (die hij toch niet gebruikte om te rijden) vliegen door zijnen auto rond.
Ge moogt gerust zijn na 1 of 2 keer zo'n geweer te gebruiken zal der niemand meer het kruispunt gaan versperren.

Voila se de toon is gezet. Gal uwen spuw maar door.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

Oud 12 oktober 2004, 12:35   #3
Tegendradigaard

Standaard

Nog zo iets is de snelheidsbeperkingen op de ring van Antwerpen en bij werken in het algemeen.

zoals iedereen wel weet is meestal de snelheid bij werken op autosnelwegen beperkt tot 70 km/u. Zoals iedereen wel weet is der geen kat of genen hond die zich daaraan houdt. Behalve natuurlijk ... dezen tegendraadse mens. Vorig weekend was het bijna zover. Ik kwam de ring op aan de linkeroever en vanaf dat ik het bord 70 km/u voorbijreed, reed ik stipt 70 km/u. Nu kwam der achter mij ne vrachtwagen af die duidelijk zich niks wou aantrekken van de snelheidsbeperkingen. Die kwam zo agressief afgereden tot vlak tegen mijnen bumper, en maar met zijn lichten flitsen en klaxonneren. Hij reed zo dicht tegen mijn gat aan dat ik de vliegen die op zijn lichten kleefden kon tellen. As ge dan weet dat ik twee kinderen daar zo'n 50 cm voor die zijnen bumper heb zitten dan weet ge het wel. Nu was het ne vrachtwagen maar voor hetzelfde geld was het ne gewonen auto hoor. Maar daar kan ik mij dus ook rot aan ergeren. Aan mensen die zo agressief rijden tegen iemand die gewoon het verkeersrglement toepast. Spuw en kots en kots en spuw.

Bon nu de oplossing natuurlijk. Men zou in alle auto's een kanon moeten inbouwen aan de achterzijde. Een kanon dat automatisch vuurt op de achterliggende auto of vrachtwagen die te dicht bij komt. Volautomatisch moet dat werken. De bestuurder kan niet ingrijpen. Hij kan niet zelf schieten of bepalen dat het kanon niet mag schieten. Het kanon detecteert een wagen die onverantwoord dicht rijdt en knal. Het spreekt voor zich dat zulk kanon enkel werkt vanaf een bepaalde snelheid. Vanaf 70 km per uur bijvoorbeeld. Want ik begrijp ook dat het niet aangenaam is om in de stad in file te staan en telkens een kanonskogel in uw richting te krijgen. Maar in deze tijden van gps, eps, abs en andere cruise controls is dat een koud kunstje voor de automerken om zo iets in te bouwen.

Het zou rap gedaan zijn met al die bumperklevers.

Voila zie zo simpel is het.

Oud 12 oktober 2004, 12:40   #4
Raf C
Partijlid

Standaard

Tegendradigaard heeft deze keer 2x GELIJK!!!!!!!
Raf C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2004, 12:44   #5
Tzuvar Raemborr
Minister

Tzuvar Raemborr's schermafbeelding

Standaard

Ergernis : mensen die gelijk hebben.

Oplossing : hun gelijk afpakken en in den hof begraven.
But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay,
I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet.
Tzuvar Raemborr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2004, 12:49   #6
Tegendradigaard

Standaard

ergernis : mensen die putten in mijnen hof graven
oplossing : een schup onder hunnen put geven ..

Oud 12 oktober 2004, 13:01   #7
doggy
Parlementsvoorzitter

doggy's schermafbeelding

Standaard

ergernis:

tijdens de feestdagen winkelen.
het lijkt alsof mensen express in je weg gaan staan, belachelijk traag slenteren en slingeren, kortom: ze maken er hun werk van om jou het leven zo zuur mogelijk te maken.
daar komt nog bij dat het merendeel van die kalvers denken dat ze alléén in de winkel staan, en jou dus niet opmerken als je probeert te passeren tussen hen en een toren breekbare prullaria.
ergerlijk geslenter op straat... je wil wel, maar je kan ze niet voorbij, omdat ze steeds van links naar rechts, van etalage naar etalage zwalpen, plots stilstaan, een stapje terugzetten en zich van niemand anders dan zichzelf bewust lijken.
het is hoogstwaarschijnlijk datzelfde klootjesvolk dat denkt dat de solden-of kerstperiode hét uitgelezen moment is om een praatje te slaan aan de kassa, hun bankkaart niet te vinden of met een roedel hondjes op stap te gaan.

oplossing:

iedereen gaat uit de weg voor mij.

Laatst gewijzigd door doggy : 12 oktober 2004 om 13:02.
doggy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2004, 13:06   #8
Tegendradigaard

Standaard

ergernis : ik erger mij aan sommige dingen.

oplossing : ik spuw er mijn gal over uit op het forum.

Oud 12 oktober 2004, 14:36   #9
ingenious

Standaard

verkeer, de grootste oorzaak van verzuring volgens mij. als voetganger en fietser kan ik er van meespreken!

ergernis: zoals auto's vaak stilstaan op een kruispunt, omdat ze niet verder kunnen, doen ze dit ook met het zebrapad! enorm irritant! een zebrapad dient om over te steken, niet om op stil te staan. en nu heb ik nog nooit een theoretsich rij-examen afgelegd, ik weet zeker dat dit niet mag. waarom weten mensen met een rijbewijs dit dan niet?!

oplossing: ik probeer er op kleine schaal iet aan te doen. ons ma doet dit wel eens, en dan krijgt ze serieus onder haar voeten van mij. als ik een auto zie staan op een zebrapad waar ik over wil, bliksem ik die figuurlijk dood. maar blijkbaar is dat niet genoeg. dus zijn er drastische middelen nodig. ik dacht aan een onploffingsmechanisme in z'n zebrapad. dit gaat niet af als men over het zebrapad wandelt of rijdt, wel als men er enkele seconden stil staat. het probleem zal snel zijn opgelost. wreed, maar efficient!!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2004, 14:42   #10
ingenious

Standaard

ergernis: auto's die op een megabrede baan, toch perse zo dicht mogelijk tegen de geparkeerde auto's rijden. als ze dan voor het rood staan, kan je ze als fietser onmogelijk passeren. normaal kan je rustig naar voor fiesten, en vooraan wachten tot het groen wordt. dankzij deze irritante eikels, moet je ofwel achteraan wachten, liefst nog leker hun uitlaatgassen inademend, ofwel over het voetpad fietsen, wat eigenlijk ni mag.

oplossing: eikels die zich hier aan schuldig maken, een rijverbod in de bebouwde kom geven. ineens komaf mee maken! ze mogen dan zelf eens een tijdje voetganger of fietser spelen, ze zullen het wel leren!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2004, 15:10   #11
Tegendradigaard

Standaard

DAt is de geest se. Zo werken we de verzuring weg.
Zeker dat ontploffende zebrapad vind ik goed gevonden. In Irak hebben ze dat ook geloof ik ...

Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be