![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Halo iedereen, even voorstellen Ik ben 22 jaar en een Progressieve maar zeer gelovige Christenen.
Ik ben heel veel bezig met politiek en sociale rechtvaardigheid en ben voor een vriendschapelijke dialoog met andere religies en levensovertuigingen. Ik ben zelf links, maar het maakt mij niet uit of een mens nu links of rechts is. Elke mens zie ik graag. Door deze simpele maar zeer sterke goedheid probeer ik God te dienen. Ik geloof niet in de Hel, God is immers een God van liefde. Ik geloof dat iedere mens, wat hij ook gelooft of heeft gedaan in zijn leven bemind word door God. En daardoor is elke mens gered en veilig in de lieve zachte armen van God. Mijn vader is een Japaner en is protestants/evangelies, en mijn moeder is Belgisch en Rooms-Katholiek. Ik zie mijzelf niet als gereformeerd of katholiek. Ik ben gewoon een Christenen. Wat vinden julie van dit progresieve Christendom? Laat het mij weten! Moge God iedere mens goed of slecht, rechts of links zegene en lief hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ik waardeer je onschuld maar meisje, word wakker, dit is een harde wereld. andersdenkendenheid of moslimfascime; Dit is je keuze |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Ik ga deels groten deels akkoord. God is Liefde.
Hij heeft zijn zoon , Jezus, gestuurd om ons allemaal te redden. Want sinds Adam en Eva is er zonde in de wereld. Niemand kan zeggen dat hij of zij nog nooit gezondigd heeft. Daarom is Jezus gekomen. Jezus is de brug, de enige weg om terug tot de Vader te komen. Wie in Hem gelooft zal gered worden. Maar als er goed is , is er ook kwaad. Dit is de satan, de gevallen engel, leugenaar, mensenmoordenaar. Hij wil dat elke mens zich afstoot van God, hij verleid de mens op listige manier tot zonde, zonder dat de mens het door heeft en dan neemt de satan jou mee in het verderf. Maar de mens krijgt tot op de laatse minuut van zijn leven de kans om tot God te komen. Heef je hart en geloof dat Jezus u graag ziet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Schepen
|
![]() Moeder Theresa was zogezegd ook heel erg gelovig! Weet je welke hypocriete teef ze eigenlijk wel was?
Wat leesvoer om tussen jouw wees-gegroetjes eens door te nemen: http://www.scientias.nl/moeder-teres...e-een-heilige/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dat God bestaat. Ik heb in mijn leven al genoeg bewijs gezien dat Hij wel bestaat. Zalig zij die geloven zonder te zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Welkom.
Wat houdt dat in? Een progressieve christen te zijn? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
u houd angstvallig vast aan uw godsdienstgeschiedenis en wikipedia. als u toch alles weet over de godsdienstgeschiedenis , dan weet u dat er geen enkele andere God is die geen mensen- of dierenoffers wil om Hem te behagen. Jezus heeft dit offer in onze plaats gedaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ongerijmd hoor.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor vele mensen is het leven wel degelijk een hel. Dus wat je hier zegt is zeker niet waar. Citaat:
ATOMEN BESTAAN UIT RUIMTESCHEPEN Atomen bestaan uit ruimteschepen waarin triljoenen super-intelligente microwezens wonen en in de verre toekomst gaan wij ook zelf het heelal volbouwen met ruimteschepen. ONEINDIGE REEKS VAN STEEDS HOGERE CULTUREN Atomen bestaan uit ruimteschepen, waarin microwezens wonen, die ook weer uit (hoger ontwikkelde) atomen bestaan, die uit (nog veel hoger ontwikkelde) ruimteschepen bestaan, enz enz enz ... als een oneindige reeks van steeds hogere culturen. HEELAL UIT LEVENDE WEZENS. Het hele heelal is dus eigenlijk uit levende wezens opgebouwd. Het heelal is niet alleen maar een dood mechaniek wat de wetenschap ons wijs wil maken, maar het heelal is in wezen een levend heelal uit levende wezens opgebouwd en ook door levende wezens opgebouwd. GOD Het heelal is eigenlijk GOD zelf als de eenheid van een oneindig aantal microwezens. Lees de nieuwe bijbel over gods eeuwig en oneindig rijk in de microkosmos. http://home.kpn.nl/wegge168/Frame-nederlands.html hartelijke groeten van harriechristus |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Vreemdeling
|
![]() Beste harriechristus, ik sta open voor de wetenschap. volgens de Japans/Amerikaanse theoretische fisicus DR. Michio Kaku is God een feedback systeem. Onze hersenen fuctioneren ook als een feedback systeem, Vandaar ons zelfbewustzijn. Alleen is God een feedback systeem met kwantum-mechanische eigenschappen, Aldus DR. Michio Kaku.
(DR. Michio Kaku Doceert in The City University Of New York.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() ![]()
![]() |
#16 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zoland het maar nog steeds "God" genoemd kan worden, is alles goed voor u. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#19 |
Vreemdeling
|
![]() Hoomer ik ben geen Koreaans adoptiekind!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Aanvaard uw lot, uw zaak is onderzocht, en den Hoomer heeft zijne stempel gedrukt.
Gij zijt een Koreaans adoptie kind. ![]()
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 23 augustus 2015 om 11:49. |
![]() |
![]() |