![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als tennisliefhebber van het eerste uur, valt het tegenwoordig echt zwaar op dat er een nieuw 'spieraankweekproduct' op de markt moet zijn want de speelsters/spelers van tegenwoordig?
Je kan je daar vragen gaan bij stellen ![]() Lopen we het rijtje even af: Serena: duidelijk anabolics ... Goddelijk filmpje van iemand die er nog minder fan van is dan ikzelf ![]() Stosur: zware spierkweek ... En vrij recent zag ik daar éne zekere Halep lopen en ik viel bijna naast mij stoel. Vorig jaar zag je het meisje nog niet lopen, nu is daar best zwaar verandering in gekomen. Aan sommige van haar reacties te zien tijdens haar spel is het duidelijk dat ze wat slikt. Moeten die geen plasje maken na een match?? Maar aan de gokkers op het tennis hun hartje zal het dan weer niet komen denk ik. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 10 september 2015 om 09:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() Ik herinner mij vaag dat ik dat op de markt heb gebracht een paar jaar terug.
Expanderende aarde in nanokorrelvorm, gewoon inspuiten, de zwaartekracht doet de rest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |