![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 70 procent van de gepeilden volgt onvoorwaardelijk een flink aantal elementen uit de visie van de regering. Visie die gedomineerd wordt (niet gedemoniseerd) door de nva.
titel: Vlaming absoluut niet geneigd grenzen te sluiten http://www.standaard.be/cnt/dmf20151009_01911150 Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Veel hangt af van de vraagstelling, zoveel is zeker... Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is duidelijk dat een meerderheid van de mensen door het vroegere opgelegde sossenbeleid deze toestanden kots en kotsbeu zijn en dat ze dit willen veranderd zien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Plots zal het onmenselijk zijn ze toch terug te sturen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met dank aan de rechtse partijen, met de NVA aan het stuur ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() ik heb begrepen dat 84 % van de Belgen wil dat de grenzen gesloten worden en/of dat vluchtelingen na de oorlog terug naar hun land worden gestuurd.
D.w.z. dat slechts 16% wil dat deze vluchtelingen een leven opbouwt in België. Ik kan daar mee leven. Ik sta achter deze 84%. Ik verwacht wel degelijk dat deze mensen worden teruggestuurd en dat hun opvang een tijdelijke opvang is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Doe niet zo naïef. Als het daar binnen enkele jaren veilig is (wat mij al vrij onwaarschijnlijk lijkt) zullen de huilbeta's zeggen "we moeten deze mensen hier laten ze spreken de taal, werken hier, de kinderen gaan hier naar school en hebben hier vriendjes en dan ga je ze weg sturen?" Degene die hier zijn krijg je met geen stokken meer buiten op enkelingen na |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De grenzen sluiten is dan ook bekrompen/kleingeestig en gaat bakken vol met geld kosten.
Nee, focus liever op integratie, selectief immigratiebeleid en een actief remigratiebeleid (daar waar nodig). |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De Islam komt nergens om te integreren maar om te domineren. (en daar geef ik ze groot gelijk in) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een gezond volk zoals de Polen of de Hongaren zullen inderdaad zeggen: sorry, wij zijn christenen en hebben geen boodschap aan jullie. Belgen en Hollanders zijn al lang niet gezond meer, en zullen hen toelaten om de oorspronkelijke bevolking cultureel en etnisch te zuiveren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er moet terug gestuurd kunnen worden naar de veiligere buurlanden van de oorlogsgebieden; er moet niet in eerste plaats gemikt worden op integratie van hun die hier tijdelijk mogen blijven, maar wel van voorbereiding/opleiding/... om hen na hun terugkeer in een betere positie te plaatsen - dit is een oneigenlijke maar efficiënte vorm van ontwikkelingshulp. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |