![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Minister-President
|
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...ijverbod.dhtml
Dit doet echt mijn bloed koken. De dag van het ongeval zat de zon heel laag, en recht in het gezicht van de bestuurders. Ok dat je dan niet met je gps moet spelen, maar op de baan dient te letten. Dat dit tot een ongeval leidt kan iedereen overkomen. Maar om dat te gaan afschilderen als een joint die hierdoor aan de basis zou liggen gaat er volledig over. Dat stuk rechter mag maar eens eerst bewijzen dat cannabis negatief is voor de rijvaardigheid. Ik hoop dat die mens nog ergens in hoger beroep kan gaan, en die rechter met de vinger wordt gewezen. Toch nog m'n medeleven aan degene die het leven lieten ... in een spijtig ongeval niet meer, niet minder.
|
|
|
#2 |
|
Banneling
|
De straf werd in beroep verzwaard en een crimineel verkeersfeit genoemd.
Ik denk dus dat er wel wat meer tussenzit dan enkel laagstaande zon of onvoorzichtigheid met een gps. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Banneling
|
goh een beroepsverbod
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Minister-President
|
Waarschijnlijk, er was ook heroine in het spel. De onverschillige houding van de man zal er ook niet veel goeds aan gedaan hebben. De media heeft nu wel een "mooi" beeld opgehangen die sowieso tot een precedent gaat leiden in de toekomst.
|
|
|
#5 |
|
Minister-President
|
Hij komt uit Luik .. dus ergens begrijp ik je reactie op z'n zegen
|