![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() ![]() Op de foto: Een zwaar aangeslagen Filip Dewinter en zijn gesluierde geheime minnares Miss A. Filip Dewinter die al maanden voor de verkiezingen van 18 mei die -wat Antwerpen betreft- op voorhand tot alternatieve Antwerpse gemeenteraadsverkiezingen had uitgeroepen en een stevige electorale afstraffing voor Patrick Janssens en de SP.a voorspelde, heeft het deksel op de neus gekregen. Hedenavond voor de verzamelde pers kondigde een zwaar aangeslagen Filip Dewinter (die duidelijk weer te diep in't glas had gekeken) zijn vertrek aan uit de partij. Filip DW vanop de Rijkskanselarij in het donkerbruin gekleurde Antwerpen:
Note:*** vrij geïnterpreteerd naar een originele toespraak van J. Goebbels uit 1943 ![]() ![]() ![]()
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Door constant zulke posts te posten laat je de blokkers nog meer in de waan dat het VlaamsBlok tegen de Moslims is en er iets gaat aan doen, en dat is nu net de reden waarom ze zoveel stemmen binnenhalen. Je zou er beter aan doen om aan te tonen dat de migranten niet vijand nummer1 zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
![]() Citaat:
Gelijk overgiet het Blok dit met een sausje van criminaliteit en illegaliteit en van een paar duizend allochtone criminelen in dit land, suggereert het Vlaams Blok dat we thans met 1,5 miljoen schietende, rovende, verkrachtende moslimsbendes zitten die op zoek zijn door het hele land om alle blanken af te slachten. Lichtelijk overdreven, maar er zijn een pak mensen die dat beeld -dat gegoochel met gegevens en cijfers- voor waar slikken en geloven dat het alleen maar erger wordt en alleen een sterke leider, een dictator met onbeperkte volmachten, daar werkelijk wat aan kan doen. Die nieuwe leider (lees: Führer) zou dan Filip Dewinter heten. ![]() Ps Alpina: je hoeft mij geen lessen te geven, doe jij maar je ding, ik doe het mijne wel.
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Hier is hij naar op zoek:
![]()
![]() |
#5 |
Gouverneur
|
![]() *geeuw* echt niets beters te doen piano. Je wordt echt zwak, maar ja, je IQ is dan ook nie zo hoog zeker hé, hopelijk voor jou nog een beetje hoger dan "onderlijveke" Janssens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Btw; je kan zowel de O als de 0 gebruiken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
140 blijkt zeker niet uit uw posts. 14.0 gaat er meer naartoe 1.40 zal de nagel op de kop zijn. BTW; je mag zo'n test maar 1 maal invullen op het net! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zwakke posting van Piano.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Gouverneur
|
![]() zeer,zeer zwak,daarbij al die vuilspuiterij begint ook te vervelen,en zachtjes aan die van pualus de blotte kabouter ook.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Gouverneur
|
![]() inderdaad paulus,ik lees het niet meer,ik kom zien op het forum en moet tot de conclusie komen dat het een vuilspuiterij is tegenover het blok,alleen spijtig voor jullie dat we toch weer de overwinnaars van de verkiezingen zijn.spijtig ook dat er geen andere partijen willen samenwerken met ons,maar dat komt nog wel.en nu salu.ik kom eerst zien op het forum en zal wel zien of het moeite waard is om ergens iets te antwoorden,maar op postings van u of de piano antwoord ik niet meer.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister
|
![]() Ja, het Vlaams Blok zijn de enigen die hier aangepakt worden. Van vuilspuiterij tegenover de sp.a is hier geen enkele post terug te vinden.
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() ook niet meer op mijn kletskopke wrijven of kusjes op geven?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
Ik zou nooit achter iets, een partij of een vereniging kunnen aanlopen met oogkleppen. Zo ben ik SP.a-lid, maar ik haal net zo lief de stunts van Stevaert, Van de Lanotte of gelijk eender wie door de mangel. Je moet altijd kritisch blijven anders wordt je een domme slaaf en meeloper. Of om het met de woorden van 's wereld beroemdste filosoof Immanuel Kant te zegge: [size=5]"SAPERE AUDE!" - "Heb de moed je eigen verstand te gebruiken!"[/size]
![]() |
![]() |
#17 | |||
Schepen
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#18 |
Europees Commissaris
|
![]() Piano, worden wij hier gediscrimineerd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#20 | ||