Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijfora > CD&V N-VA
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

CD&V N-VA Enkel sympathisanten van CD&V en N-VA, die bovendien lid zijn van de gebruikersgroep 'CD&V N-VA' kunnen in dit onderdeel reageren. Je kan jezelf als groepslid voordragen via je control panel.

Discussietools
Oud 19 juli 2004, 17:58   #1
Thomas Hx
Minister-President

Stuur een bericht via MSN naar Thomas Hx
Standaard Welkom!

CD&V|N-VA, het Vlaamse Kartel,

het bewijs dat twee natuurlijke partners mekaar vinden en dat dan nog wel op Valentijnsdag. Het kartel dat nu Vlaanderen moet recht houden en dat de verkiezingen gewonnnen heeft. Het kartel dat twee West-Vlaamse voorzitters heeft, beide stijfkoppen, maar beiden moeten ze nu onderhandelen voor een beter Vlaanderen. Het kartel met 35 Vlaams parlementsleden, ACW'er, Landbouwer, Zelfstandige, Christen-democraat en Vlaams Nationalist, verenigd in 1 formatie:

CD&V|N-VA of niks houdt ons tegen om te spreken over N-VA|CD&V. Want ze zijn mekaar waard.

Iedereen met een degelijke sympathesie voor beide partners, voor een van beide of juist voor de samenwerking wordt door mij en de gehele deelforum hartelijk welkom geheten.
Oud 20 juli 2004, 09:57   #2
giserke
Banneling

Standaard

we gaan wel niet naar de kerk, geeft dat niet?
giserke is offline  
Oud 20 juli 2004, 10:07   #3
Thomas Hx
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
we gaan wel niet naar de kerk, geeft dat niet?
Neen, de Lieven gaat wel naar de Kerk zodus
Oud 22 juli 2004, 11:03   #4
Thomas Hx
Minister-President

Standaard

Ik wil hier even nog toevoegen dat ik op het moment iedereen toevoeg die het dus vraagt. Omdat ik ervan uit ga dat iedereen die het vraagt iets kan bijbrengen aan de discussie. Stoort u een niet-nva'er of niet-cd&v'er u met anti-nva|CD&V praat. zeg het met dan
Oud 23 juli 2004, 01:07   #5
giserke
Banneling

Standaard

thomas, wel eens de mods contacteren dat die vroegere topics blokkeren dan.
Ofwel moeten we die blokkeren ofwel moeten we forumgangers toevoegen waarvan we weten dat ze vlaams kartel minded zijn.
giserke is offline  
Oud 23 juli 2004, 01:09   #6
giserke
Banneling

Standaard

thomas, van Lieven, bij ons zeggen ze, met de oren in het wijwatervat en met de voeten in....
giserke is offline  
Oud 2 augustus 2004, 19:08   #7
Dies
Europees Commissaris

Dies's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ofwel moeten we die blokkeren ofwel moeten we forumgangers toevoegen waarvan we weten dat ze vlaams kartel minded zijn.
Waarom? Daar werd toch niets geschreven dat het daglicht niet zou mogen zien?!
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline  
Oud 2 augustus 2004, 20:22   #8
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dies
Waarom? Daar werd toch niets geschreven dat het daglicht niet zou mogen zien?!
neen, maar als je eens van interne materie wil van gedachte wisselen kan dit niet. het moet daarom het daglicht niet mogen zien.
giserke is offline  
Oud 2 augustus 2004, 21:39   #9
Dies
Europees Commissaris

Dies's schermafbeelding

Standaard

Met alle respect, maar dat vind ik toch echt wel onzin hoor. Dat dergelijke discussies niet mogelijk zijn wanneer Jan en alleman toegang zou hebben tot een welbepaald subforum dat kan ik begrijpen, maar ik zie niet in waarom je niet ongeremd je mening zou kunnen neerschrijven omdat er mensen die er een andere mening/ideologie op na houden mee (kunnen) lezen.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline  
Oud 2 augustus 2004, 21:55   #10
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Met alle respect, maar dat vind ik toch echt wel onzin hoor. Dat dergelijke discussies niet mogelijk zijn wanneer Jan en alleman toegang zou hebben tot een welbepaald subforum dat kan ik begrijpen, maar ik zie niet in waarom je niet ongeremd je mening zou kunnen neerschrijven omdat er mensen die er een andere mening/ideologie op na houden mee (kunnen) lezen.
jamaar, je kan dan toch geen interne discutie houden? In een partij moet je toch ook eens kunnen discutieren zonder dat dit naar buiten komt?

Laatst gewijzigd door giserke : 2 augustus 2004 om 21:56.
giserke is offline  
Oud 3 augustus 2004, 09:54   #11
Tiger777
Burgemeester

Tiger777's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Tiger777
Standaard

Inderdaad, als iedereen zomaar op elk subforum zich kan komen inmengen, kunnen we ze evengoed afschaffen, daar ze hun doel (= debateren binnen een groep met mensen die quasi hetzelfde denken)

Laatst gewijzigd door Tiger777 : 3 augustus 2004 om 09:55.
Tiger777 is offline  
Oud 3 augustus 2004, 12:29   #12
Dies
Europees Commissaris

Dies's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiger777
Inderdaad, als iedereen zomaar op elk subforum zich kan komen inmengen, kunnen we ze evengoed afschaffen, daar ze hun doel (= debateren binnen een groep met mensen die quasi hetzelfde denken)
Niet iedereen kan zich inmengen in de discussie op de subfora! Het enige dat iedereen kan, is mee lezen!
Dies is offline  
Oud 18 augustus 2004, 08:24   #13
Thomas Hx
Minister-President

Standaard

Citaat:
thomas, wel eens de mods contacteren dat die vroegere topics blokkeren dan.
Ik ben juist op vakantie... Kan je mij het probleem nader uitleggen aub...
Oud 18 augustus 2004, 11:30   #14
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
jamaar, je kan dan toch geen interne discutie houden? In een partij moet je toch ook eens kunnen discutieren zonder dat dit naar buiten komt?
Interne discussies op een openbaar forum? Hoe ga je dat doen?
jan hyoens is offline  
Oud 2 september 2004, 01:24   #15
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Interne discussies op een openbaar forum? Hoe ga je dat doen?
vroeger kon dit wel, want dan kon je niet eens hier posts lezen.
giserke is offline  
Oud 2 september 2004, 01:46   #16
Dies
Europees Commissaris

Dies's schermafbeelding

Standaard

En nog steeds begrijp ik niet waarom dat plots niet meer mogelijk zou zijn. Dat iedereen kan lezen wat er hier geschreven wordt lijkt mij geen bezwaar, het is tenslotte niet alsof je iets te verbergen hebt.
Dies is offline  
Oud 2 september 2004, 08:48   #17
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
En nog steeds begrijp ik niet waarom dat plots niet meer mogelijk zou zijn. Dat iedereen kan lezen wat er hier geschreven wordt lijkt mij geen bezwaar, het is tenslotte niet alsof je iets te verbergen hebt.
neen, maar een intern babbel kanaal is ook wel interessant.
giserke is offline  
Oud 28 januari 2005, 17:35   #18
Thomas Hx
Minister-President

Standaard

Jan Hyoens is na verschillende klachten van CD&V en N-VA'ers tijdelijk verwijderd uit dit partijforum.
Oud 28 januari 2005, 17:58   #19
instromaniac
Staatssecretaris

Stuur een bericht via MSN naar instromaniac
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas Heynderickx
Jan Hyoens is na verschillende klachten van CD&V en N-VA'ers tijdelijk verwijderd uit dit partijforum.
Waarom? Hij is het wel totaal niet eens met wat CD&V en N-VA doen maar een discussie moet toch kunnen?

Laatst gewijzigd door instromaniac : 28 januari 2005 om 17:58.
instromaniac is offline  
Oud 28 januari 2005, 19:00   #20
Thomas Hx
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door instromaniac
Waarom? Hij is het wel totaal niet eens met wat CD&V en N-VA doen maar een discussie moet toch kunnen?
Het is zo dat bepaalde personen zich werkelijk ergerden aan het gedrag van de heer Hyoens. Indien er echter een meerderheid is die vindt dat in het CD&V -n-va forum iedereen moet binnen gelaten worden, ook al is die zeer hard voor CD&V/N-va, wil ik hem gerust terug binnenlaten.

Je mag van mij gerust een stemming starten

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be