![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() http://townhall.com/columnists/dougg...2139576/page/2
Citaat:
![]() |
![]() |
#2 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Bij elke bomaanslag en moordpartij, verkondigt de media in speciale talk-shows hoe goed de islam wel is en de conclusie is steevast dat het de schuld is van onze racistische maatschappij, en dat we nog meer geld naar de usurperende booslims moeten gooien en nog meer toegevingen doen. Gek hé, hoe is het mogelijk? Wel volgens onderstaande Noorse journalisten, hoef je niet te klagen wanneer je in elkaar geslagen wordt en beroofd doe asielzoekers .... zij verdienen uw geld. Allooo????? Hoe lang blijft die waanzin nog duren. Binnenkort wordt ik ook hooligan ![]() Wat is er mis met ons, hoe is het zover kunnen komen? Ik heb ondertussen wel begrepen dat landen als Zweden en Noorwegen compleet de pedalen kwijt zijn geraakt en zichzelf al hebben overgegeven aan de Islam. (Het is daar blijkbaar nog pakken erger dan hier, wat de politici betreft). Ik begin Anders Breivik meer en meer te begrijpen, tenminste wat hem zo kwaad maakte. Zijn daad blijf ik verafschuwen. Laatst gewijzigd door Odol : 27 maart 2016 om 23:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() Ik ben in denemarken geweest, duistland ... maar zweden geeft het grootste huis en het meeste geld
![]() https://www.youtube.com/watch?v=Oqhx5DMX2ew Laatst gewijzigd door Odol : 28 maart 2016 om 00:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |