Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 27 maart 2016, 16:20   #1
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN

Karel Martel B's schermafbeelding

Standaard europe has battered spouse syndrome when it comes to islam

http://townhall.com/columnists/dougg...2139576/page/2

Citaat:
Normal … sane … countries/people would tell the violent, nutter, invading and implacable “immigrants” to go back to Suckistan. But Europe, like my battered buddy, thinks it's all their fault.

They have all the signs of battered spouse syndrome. They deny what’s happening or they try to minimize it in order to avoid dealing with the actual danger they’re truly facing.

They take verbal abuse from Islam and then sit there in befuddled wonderment when Islam follows through with Brussels attacks while asking themselves, “What happened? I didn’t see that coming.” And I’m screaming at the TV, “Yes, you did see it coming! You just chose to view the Islamic invasion through your Hello Kitty, rose-colored glasses. The selfsame glasses the jihadist just ground to powder.”
Oud 27 maart 2016, 23:18   #2
Odol
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
YEP;

Bij elke bomaanslag en moordpartij, verkondigt de media in speciale talk-shows hoe goed de islam wel is en de conclusie is steevast dat het de schuld is van onze racistische maatschappij, en dat we nog meer geld naar de usurperende booslims moeten gooien en nog meer toegevingen doen.

Gek hé, hoe is het mogelijk?

Wel volgens onderstaande Noorse journalisten, hoef je niet te klagen wanneer je in elkaar geslagen wordt en beroofd doe asielzoekers .... zij verdienen uw geld.

Allooo????? Hoe lang blijft die waanzin nog duren. Binnenkort wordt ik ook hooligan

Wat is er mis met ons, hoe is het zover kunnen komen?

Ik heb ondertussen wel begrepen dat landen als Zweden en Noorwegen compleet de pedalen kwijt zijn geraakt en zichzelf al hebben overgegeven aan de Islam. (Het is daar blijkbaar nog pakken erger dan hier, wat de politici betreft). Ik begin Anders Breivik meer en meer te begrijpen, tenminste wat hem zo kwaad maakte. Zijn daad blijf ik verafschuwen.

Laatst gewijzigd door Odol : 27 maart 2016 om 23:20.
Odol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2016, 00:19   #3
Odol
Gouverneur

Standaard

Ik ben in denemarken geweest, duistland ... maar zweden geeft het grootste huis en het meeste geld
https://www.youtube.com/watch?v=Oqhx5DMX2ew

Laatst gewijzigd door Odol : 28 maart 2016 om 00:20.
Odol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2016, 06:50   #4
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Odol Bekijk bericht
YEP;

Bij elke bomaanslag en moordpartij, verkondigt de media in speciale talk-shows hoe goed de islam wel is en de conclusie is steevast dat het de schuld is van onze racistische maatschappij, en dat we nog meer geld naar de usurperende booslims moeten gooien en nog meer toegevingen doen.

Gek hé, hoe is het mogelijk?

Wel volgens onderstaande Noorse journalisten, hoef je niet te klagen wanneer je in elkaar geslagen wordt en beroofd doe asielzoekers .... zij verdienen uw geld.

Allooo????? Hoe lang blijft die waanzin nog duren.
Citaat:
Binnenkort wordt ik ook hooligan het zal er hier nog wel straf aan toe gaan omdat een deel van onze bevolking in opstand gaat komen en zich niet gaan willen overgeven ....aan die ge weet wel die Arabische soort ..
Wat is er mis met ons, hoe is het zover kunnen komen?

Ik heb ondertussen wel begrepen dat landen als Zweden en Noorwegen compleet de pedalen kwijt zijn geraakt en zichzelf al hebben overgegeven aan de Islam. (Het is daar blijkbaar nog pakken erger dan hier, wat de politici betreft). Ik begin Anders Breivik meer en meer te begrijpen, tenminste wat hem zo kwaad maakte. Zijn daad blijf ik verafschuwen.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be