|  | Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. | 
| 
 | |||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen | 
| Vakbonden Het hoekje voor de vakverenigingen, leden en afgevaardigden. Maar ook voor hen die erbuiten staan en er iets over te vertellen hebben. | 
|  | 
|  | Discussietools | 
|  30 mei 2016, 20:08 | #1 | 
| Europees Commissaris Geregistreerd:  8 juli 2009 
				 |  Activist geeft tips om spoorlijnen te saboteren http://www.hln.be/hln/nl/32162/Natio...aboteren.dhtml Ik hoop dat ze zijn voordeur, auto, huis, whatever saboteren. Ik weiger dat er nog 1 euro van mijn belastingsgeld naar dat stuk verdriet gaat! 
				__________________ Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. | 
|   | 
|  30 mei 2016, 20:20 | #2 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd:  4 maart 2009 Locatie: De Verenigde Nederlanden 
				 |   Citaat: 
  Dit is hem... Je ziet aan deze lijdende mens hoezeer de bevolking gebukt gaat onder de meedogenloze bezuinigingspolitiek van onze harteloze federale regering... Is da nie vriejd? Azeu ne mensch doen afzien!  | |
|   | 
|  30 mei 2016, 20:39 | #3 | 
| Banneling Geregistreerd: 17 mei 2010 
				 |   Gewoon de sporen elektrisch verbinden en heel dat spel valt uit ?   Laatst gewijzigd door Eyjafjallajökull : 30 mei 2016 om 20:39. | 
|   | 
|  30 mei 2016, 21:14 | #4 | 
| Super Moderator Geregistreerd:  2 juli 2011 
				 |   | 
|   |