![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Op 2/7 hadden in Australië parlementsverkiezingen plaats. Vandaag 10/7 zijn nog alle stemmen niet geteld!
Australië is toch geen achtergebleven land? Natuurlijk is het zo groot als een continent met vele kleine dorpen/gemeenten. Maar juist omdat die klein zijn kan de telling toch niet zo veel tijd in beslag nemen? Ze per e-post doorsturen kan dan toch niet het probleem zijn. Heeft iemand een idee waarom het dan toch zo lang moet duren? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
|
![]() Citaat:
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 10 juli 2016 om 08:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En moeten wij eerst allemaal apart goegelen om die te weten te komen ? Deden uw pinken pijn dat je er dat niet meer kon bij tikken ? Ge moogt van mijn part uwen draad down under steken. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan effe duren voordat de post bezorgd wordt.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Opnieuw bewijst Schoofzak dat hij mar bladvulsel schrijft. Ik heb deze informatie van mensen uit Australië.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Opnieuw bewijst Schoofzak dat hij mar bladvulsel schrijft. Ik heb deze informatie van mensen uit Australië. En dan nog zijn taalgebruik!! Foei.
Laatst gewijzigd door Sukkelaar : 10 juli 2016 om 20:21. |
![]() |
![]() |