![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/35/Seks-Rel...te-ertoe.dhtml
Voila, daar gaan we weer. Vrouwen die leuteren over de penislengte. Je moet eens lezen hoe mevrouw de columniste met jan en alleman lag te neuken. Als het over penislengte gaat, komt uiteraard de grootgeschapen Afrikaan ter sprake. En we leren iets bij, dames en heren: "Iemand vertelde me ooit dat Afrikaanse mannen een stootbandje van karton rond hun roede plaatsen vlak voor ze penetreren, zodat ze zeker niet te diep stoten en hun dame pijn doen. De jongen met wie ik een paar jaar geleden in bed belandde, had duidelijk nog nooit gehoord van zo'n boordje - en ik jammer genoeg ook niet. Zijn willy was behoorlijk groot, waardoor hij vaak (en hard!) te diep stootte." Voila, mevrouw liet zich palen door een Afrikaan, zonder stootbandje van karton. Dat deze hoer mag columns schrijven tart elke verbeelding. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Qed
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Naar verluid zou Durex indertijd gewerkt hebben aan condooms met een stootbandje van karton, speciaal voor negers met een chappement van zeventig cm, maar dat is afgeblazen omdat dit stigmatiserend zou werken. De mensen van toen nog Agalev diende bezwaar in op grond van het gegeven dat de stootrand rond de roede symbool stond voor de halsketting van de slavernij.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Very funny Demper... Jealous much? :o
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben jij nog maagd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stel ik mij de vraag of vrouwen van tegenwoordig nog over/aan iets anders denken dan penislengtes?
Ik blijf erbij: Vrouwen!! Der Untergang!!! ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 31 juli 2016 om 18:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij hebt ook niet echt veel geluk gehad met de vrouwen he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Diep en hard stoten geeft hen het gevoel niet met een bodybuilder in bed te moeten duiken.
Zalig als een vrouw zo'n aauw kreunt als je eens doorstoot. Je ziet het ook in hun blik, ze houden er van
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nice try = no cigar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De grote opperhoer en inspirerend voorbeeld van miljoenen moderne jonge vrouwen is vanavond in het land.
Ze is ongelofelijk mooi, stijlvol en een toonbeeld van klasse. Althans, dat blijven de msm al 15 jaar herhalen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Schoof heeft ter zake nog geen klachten moeten incasseren.
Verder doet iedereen, ook die columniste, maar naarstig zijn of haar best: aan iedere behoefte moet voldaan worden. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wéér een luldraad.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |