![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() BRON
Citaat:
Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Google tip: Skyhook , 1e link
Skyhook heeft dat 10 jaar geleden al gedaan voor Apple, HP, Philips e.a. In essentie hebben zij gedaan wat Google gedaan heeft voor Streetview met fotocameras, maar nu met auto's uitgerust met GPS en Wifi-scanners. Werkt uitmuntend: de geolocatie van mijn Wifi-router en die van de buren zijn tot op huisniveau exact gekend. Het werkt wel op MAC-adres niveau, niet op IP. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.avast.com/nl-be/wifi-finderProducten Avast:
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gezeten zijnde in mijn ivoren torentje al krijsende: Zuster Anna zie je nog niets!! denk ik soms inderdaad al wel eens dat ik op een andere planeet terechtgekomen ben.
Maar het is een leuke planeet want als ik even uit mijn ivoren torentje naar beneden kijk naar die gure duistere wereld die daar onder ligt en wat daar allemaal aan de gang is, zich er in aan het afspelen is, prijs ik mij gelukkig in mijn torentje. Ik wou eigenlijk maar schrijven dat als ik daar geen boodschap aan heb aan dat tegenwoordig zoooooo opgedrongen zijnde Wi-Fi gedoe ik het ook niet moet hebben punt. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De aandacht voor beveiliging gaat stijgen, snel.
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |