Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 oktober 2004, 13:57   #1
NSV!-Antwerpen
Vreemdeling

Standaard Debat NSV!-Antwerpen, 04/11, UA, Rodestraat, aula R001

Na het succesvolle debat vorig jaar met alt thema "naar een Forza Flandria?" organiseert de NSV!-Antwerpen opnieuw een debat en dit op donderdag 4/11 op de Universiteit Antwerpen afdeling stadscampus, Rodestraat, aula ROO1 om 20u.

Thema: multiculturalisme en Vlaanderen
Moderator: Peter De Roover
Deelnemers: Fouad Adihar (Spirit), FDW (VB), Dedecker (VLD), Van Rompuy (CD&V).

Meer info: [email protected] of 0477/939723
NSV!-Antwerpen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2004, 14:15   #2
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Een extreem-rechtse, twee mensen die tot de rechterzijde van respectievelijk de VLD en CD&V gerekend worden en de spreekwoordelijke nuttige idioot van Spirit als dessert voor de zwarte brigade. En als moderator een Vlaams Nationalist die hier in het verleden door Blokkers naar voor werd geschoven als opvolger van Lionel Vandenberghe. Een typisch NSV-debat waar doel van het debat belangrijker is dan inhoud.
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2004, 14:20   #3
Westland New Post
Banneling

Westland New Post's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NSV!-Antwerpen
Na het succesvolle debat vorig jaar met alt thema "naar een Forza Flandria?" organiseert de NSV!-Antwerpen opnieuw een debat en dit op donderdag 4/11 op de Universiteit Antwerpen afdeling stadscampus, Rodestraat, aula ROO1 om 20u.

Ik zal eens komen piepen. Is er bier voorzien??? 8)
Westland New Post is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2004, 14:20   #4
Commie
Lokaal Raadslid

Commie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
Een extreem-rechtse, twee mensen die tot de rechterzijde van respectievelijk de VLD en CD&V gerekend worden en de spreekwoordelijke nuttige idioot van Spirit als dessert voor de zwarte brigade. En als moderator een Vlaams Nationalist die hier in het verleden door Blokkers naar voor werd geschoven als opvolger van Lionel Vandenberghe. Een typisch NSV-debat waar doel van het debat belangrijker is dan inhoud.
De enige bedoeling is Filip Dewinter aan de universiteit te laten spreken. Aan de UFSIA wordt geëist dat er sprake is van een tegensprekelijke discussie opdat er een zaal zou toegekend worden. Destijds probeerden de autoriteiten van de UFSIA de ALS zelfs een naamswijziging op te dringen vooraleer een zaal toe te kennen (toen stelden ze voor 'Alternatieve studenten'...). Je ziet van hier wat het antwoord van de ALS was... En ook waarom een zaal toekennen aan de ALS zelfs geen optie meer is voor de UFSIA. Die Jezuïeten, daar kan je enkel jezuïetenstreken van verwachten! Kijk maar naar Lionel Vandenbergh die aan de UFSIA wel één en ander te zeggen heeft in de structuren.

Dankzij de jezuïetenstreken van Lionel Vandenbergh en co, zal Filip Dewinter nu aan de UFSIA gaan spreken. Cyriel Verschaeve en Karel Dillen zouden zich beiden in hun graf omdraaien moesten ze het weten...
Commie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2004, 14:21   #5
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Westland New Post
Ik zal eens komen piepen. Is er bier voorzien???
Zuipen, is waarschijnlijk het enige dat je foutloos kan 8)
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2004, 14:24   #6
Westland New Post
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Zuipen, is waarschijnlijk het enige dat je foutloos kan 8)
Zéér vreemd ik dacht toch niet dat ik "stront" geschreven had??? Waarom reageert u dan Piemel????
Oud 29 oktober 2004, 14:25   #7
Jampie
Minister

Standaard

Citaat:
Ja, maar 'tis Bruine Leffe, drink jij dat ??
Jampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2004, 14:38   #8
Raf C
Partijlid

Standaard

Forza Flandria, welke taal moet dat voorstellen?

in het Italiaans zou het moeten zijn: Forza Fiandre (als je dan toch Forza wil gebruiken);

Flandria???????
Raf C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2004, 14:58   #9
Koenraad Maesschalck
Banneling

Koenraad Maesschalck's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb in elk geval in al die jaren als student destijds nooit geweten dat de u wel bekende Achterlijke Linkse Strontraper-studenten van de LSP ook maar één debat hebben georganiseerd met mensen van meerdere politieke partijen. Ach ja, debat en meerdere meningen, het past niet echt in het extreem-linkse plaatje van indoctrinatie en totalitarisme. Laat ons dus zeggen dat u bijzonder slecht geplaatst bent om dergelijk "commentaar" te geven.
Koenraad Maesschalck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2004, 15:12   #10
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Maesschalck
Ik heb in elk geval in al die jaren als student destijds nooit geweten dat de u wel bekende Achterlijke Linkse Strontraper-studenten van de LSP ook maar één debat hebben georganiseerd met mensen van meerdere politieke partijen. Ach ja, debat en meerdere meningen, het past niet echt in het extreem-linkse plaatje van indoctrinatie en totalitarisme. Laat ons dus zeggen dat u bijzonder slecht geplaatst bent om dergelijk "commentaar" te geven.
Er was woensdag nog een debat in Brussel tussen een LSP'er en iemand van Groen. Waarom neemt u het trouwens altijd direct op voor een ''onafhankelijke'' studentenorganisatie die ''niets'' met het Blok te maken heeft?
Oud 29 oktober 2004, 15:15   #11
Commie
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Maesschalck
Tiens, ik kan mij een debat herinneren waar Walter Zinzen razend kwaad is geworden op ons. Of een debat waar Meryem Kaçar uiterst verwonderd was over onze standpunten. Het debat tegen Vera Dua aan de Gentse unief was stevig (Dua werd er wel vervangen door Isabelle Vertriest). Jaap Kruithof is een paar keer aangepakt, vriendelijk natuurlijk want jaap is best wel een linkse jongen. Was het vorig jaar of het jaar voordien dat er zelfs een debat tegen de VLD was?

Misschien dat de Actief Linkse Studenten wel bijzonder sterk verschillen van de door u aangehaalde en mij totaal onbekende Achterlijke Linkse Strontrapers?
Oud 29 oktober 2004, 15:16   #12
Commie
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Er was woensdag nog een debat in Brussel tussen een LSP'er en iemand van Groen. Waarom neemt u het trouwens altijd direct op voor een ''onafhankelijke'' studentenorganisatie die ''niets'' met het Blok te maken heeft?
Omdat hij er niets mee te maken heeft, tiens.
Oud 29 oktober 2004, 15:50   #13
Westland New Post
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Commie
Tiens, ik kan mij een debat herinneren waar Walter Zinzen razend kwaad is geworden op ons. Of een debat waar Meryem Kaçar uiterst verwonderd was over onze standpunten. Het debat tegen Vera Dua aan de Gentse unief was stevig (Dua werd er wel vervangen door Isabelle Vertriest). Jaap Kruithof is een paar keer aangepakt, vriendelijk natuurlijk want jaap is best wel een linkse jongen. Was het vorig jaar of het jaar voordien dat er zelfs een debat tegen de VLD was?

Misschien dat de Actief Linkse Studenten wel bijzonder sterk verschillen van de door u aangehaalde en mij totaal onbekende Achterlijke Linkse Strontrapers?
Nochtans hebben de Achterlijke Linkse Strontrapers een website:

www.student.ugent.be/als/
Oud 29 oktober 2004, 15:53   #14
Koenraad Maesschalck
Banneling

Koenraad Maesschalck's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kijk eens aan, als ze van de Achterlijke Linkse Strontrapers al eens debat organiseren worden er enkel en alleen linkse "taarteklaais" uitgenodigd om mee te debatteren.
Ik neem het op voor de NSV omdat ik er mijn studententijd zelf in actief geweest ben. Waarom probeert u banden tussen de NSV en het Vlaams Blok te bewijzen die er niet zijn?
Koenraad Maesschalck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2004, 16:50   #15
Pallieter
Partijlid

Standaard

Citaat:
Is een hele verademing als je de debatten op de vrt gewoon bent eh

gaan er weer een paar linkiewinkies zich belachelijk maken om te protesteren of worden alle krachten gespaard voor de anti-nsv betoging lol
Pallieter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2004, 19:48   #16
homer
Burger

Standaard

Citaat:
als ik de topics bekijk die jij hier soms post , heb je volgens mij al genoeg bier op
Oud 29 oktober 2004, 19:53   #17
Philips Inc.
Minister-President

Philips Inc.'s schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Philips Inc.
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf C
Forza Flandria, welke taal moet dat voorstellen?

in het Italiaans zou het moeten zijn: Forza Fiandre (als je dan toch Forza wil gebruiken);

Flandria???????
Doe geen moeite, ik heb het al honderd keer uitgelegd ...

Forza Fiandre = Italiaans
Fuerte Flandes = Spaans
Forte Flandria = Latijn

Oorspronkelijk is de term eigelijk van wannabe- Italië-kenner Verhofstadt ...
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... »

(Friedrich Nietzsche)
Philips Inc. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2004, 22:44   #18
Maus
Banneling

Maus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NSV!-Antwerpen

U bent vriendelijk bedankt voor de uitnodiging, maar toch zal ik mijn kat sturen ... Heb nuttiger dingen te doen op een vrije donderdagavond !
Maus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2004, 14:48   #19
Tömmchen
Partijlid

Tömmchen's schermafbeelding

Standaard NJSV is aanwezig

Het NJSV zal net als vorig jaar aanwezig zijn!
Niet alleen uit sympathie met de NSV maar ook omdat het NSV-debat altijd een zeer goed en kwalitatief hoogstaand debat is ... in tegenstelling tot die pseudo intelectuele linkse theekransjes van LSP of PvdA.

Oud 30 oktober 2004, 14:59   #20
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tömmchen
Het NJSV zal net als vorig jaar aanwezig zijn!
Niet alleen uit sympathie met de NSV maar ook omdat het NSV-debat altijd een zeer goed en kwalitatief hoogstaand debat is ... in tegenstelling tot die pseudo intelectuele linkse theekransjes van LSP of PvdA.

Kom laat ons ernstig wezen. Een rechtse CDV'er en een rechtse VLD'er en Filip Dewinter met een vlaams-nationalist die door Blokkers op dit forum naar voren werd geschoven als voorzitter van het Ijzerbedevaartcomité als moderator.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be