![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zou een flink stuk in de goede richting zijn.
Mochten een aantal linkiewinkies willen vertrekken .... en liefst niet meer terugkeren. titel: Met honderden te voet van Berlijn naar Syrië link: http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/buitenland/1.2854280 Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Dat ze maar oppassen dat ze niet per abuis als kruisvaarders worden gezien
![]()
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kunnen ze ginder meteen aan de wederopbouw beginnen als het sraakt het vuren standhoudt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() bembem, eno2 en peche die samen op voettocht gaan naar Syrie.
Ja, het zou een wonderlijk iets zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De intenties zijn goed , maar gelukkig doet zot zijn doet geen zeer , of wel ????
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, ieder doet in zijn vrije tijd wat hij wil, maar van wat leven die mensen ondertussen, als ze langer dan hun gewone vakantie zo bezig zijn ? Dragen ze bij, of profiteren ze van andermans werk ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Awel , ivm vrede , ze bedoelen het misschien goed ,
maar ze zijn werkelijk op hun ziek utopisch kopke gevallen !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 3 januari 2017 om 00:51. |
![]() |
![]() |