![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Theo van Gogh Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen omtrent Theo van Gogh terecht. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
|
![]() Theo Van Gogh werd vermoord door een gematigde en goed geintegreerde moslim.
Geboren in Nederland. Behaalde zijn middelbaar diploma in het Mondriaan Lyceum. Studeerde door aan de hogeschool inHolland in Diemen. Volgde 5 jaar hoger onderwijs met in 2002, als sluitstuk, een opleiding sociaal-pedagogische hulpverlening aan de Hogeschool van Amsterdam. Ging aan de slag bij de Stichting Eigenwijks, die zich bezighoudt met fietsenstallingen, stoepen en multiculturele feesten. Steeds weer onder het motto "We moeten leren met elkaar te leven, niet naast elkaar". Mohammed Bouyeri leek zich in deze lichtjes geitenwollensokkenbiotoop thuis te voelen. Hij werkte in de Van Eesterenzaal, vlak bij de Nibbrigstraat, waar hij opgroeide en waar zijn vader nog steeds woont. Hij werd gezien als een voorbeeldig geintegreerde moslim. Hij ging met vader naar de gematigde El Oumamoskee aan de Potjesweg, ingebed in de Stichting Islamitisch Cultureel Centrum. Bron: De Morgen 04-11-04 De voertaal van de keurige familie is Nederlands. Bron: De Telegraaf 03-11-04 Het is dus niet zo dat Mohammed de lachende doder een extremist was zoals hij ten onrechte werd afgeschilderd door de media en de politiek. Hij was een voorbeeldig geintegreerde moslim, afkomstig uit een keurige familie waar de voertaal Nederlands is. Hij was kortom een gematigde moslim, net zoals het overgrote deel van de moslims die onder ons wonen.
Ik vind dat Anatolië tot de EU mag toetreden zodra de Turkse bezetter zich heeft teruggetrokken tot achter de Kaukasus. Laatst gewijzigd door Wreker : 8 november 2004 om 17:52. |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is geruststellend, zeg.
#3 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
[size=4][/size] Laatst gewijzigd door Rock Against Communism : 8 november 2004 om 19:57. |
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Trouwens, waar haalde De Morgen de mosterd ? Bij de ouders ? Bij de sociale hulpverleners ? Bij zijn gematigde vriendjes ?
NOBODY expects the Spanish Inquisition! Our chief weapon is surprise! ...Surprise and fear...fear and surprise.... Our two weapons are fear and surprise...and ruthless efficiency.... Our three weapons are fear, and surprise, and ruthless efficiency...and an almost fanatical devotion to the Pope.... Our four...no... http://orangecow.org/pythonet/the-sp...quisition.html |
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#6 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Zowat alle luxe goederen moeten ze vanuit het westen of China of Japan importeren. Zelfs om te sterven zoals Arafat gaan de Arabieren naar het westen, ondanks de gigantische bijdragen aan de medische wetenschap van de islam, zo'n 10 eeuwen geleden of daaromtrent. ![]() De Arabieren en de moslims zitten tegenover het westen en de rest van de wereld met een minderwaardigheidscomplex van hier tot aan de Andromedanevel. En dan staan daar plots figuren op in moskees en op slagvelden, die de moslims een droomwereld kunnen aanbieden. Plots staan daar figuren op die de moslims bieden wat Hitler aan de vernederde Duitsers kon bieden. Waardigheid. Al is het een illusie. En ook al is die waardigheid gebouwd op de grootste smeerlapperij. Maar het resultaat van die hervonden waardigheid is fenomenaal. Zie naar de genialiteit van de terroristische aanslagen. De onbeschrijfelijke schoonheid van de aanslagen op de wolkenkrabbers van 9/11. Beter dan ooit een Amerikaanse filmregisseur het heeft kunnen verzinnen. De Arabieren hebben zich er weer mee in de geschiedenisboekjes gekatapulteerd. Neem dan ook nog eens dat de islam de leer van de oorlog is. Een ode aan de oorlog, met hoofdstukken geheel gewijd aan dingen als "de oorlogsbuit". En de moslims gaan als vanzelf in trance, net als de vernederde Duitsers in zwijm vielen voor hun God Hitler die hun weer hun fierheid en waardigheid teruggaf. De goorste zwijnerij zullen ze verkiezen, omdat die goorste zwijnerij ook in hun Koran staat en omdat die goorste zwijnerij hen uit hun ellende van de vernedering kan heffen. Maar eeuwig kan die zwijnerijtrip natuurlijk niet duren. Dat hebben de Duitsers ook moeten ervaren. |
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#9 |
Burger
|
![]() Beangstigende nuance ?
Het heeft gewoon aan dat we niet de islam moeten neerhalen, maar wel het door Saoudi Arabië gefinanceerde fundamentalisme
"The mind is like a parachute. It doesn't work unless it's open" -Frank Zappa Laatst gewijzigd door PieterN : 8 november 2004 om 23:02. |
![]() |
![]() |
#10 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#11 |
Burger
|
![]() Een honderd jaren plan ? Eerste maal dat ik daarvan hoor
![]() Enfin, dat de strijd tegen het fundamentalisme een moeilijke wordt staat vast, maar dat wil wel niet zeggen dat we bij de pakken moeten blijven zitten. Nu zal je me vragen met oplossingen te komen, maar daarvoor ben ik niet de geschikte persoon ... Een begin zou volgens mij het verbieden van de arabisch gefinancierde islamscholen en moskeën zijn, en dan zeker van Imams die opgeleid zijn in arabische landen. Dat is natuurlijk zeker en vast niet voldoende, maar het zou een mogelijke stap in de goede richting kunnen zijn ... Ook moeten we ons niet enkel focussen op het islamitische fundamentalisme, maar ook op dat van de andere godsdiensten. Het opborrelende fundamentalisme in de states is volgens mij op termijn even gevaarlijk als dat van de islam. Dichter bij de deur hebben we sommige nederlandse kerken ... Het staat je vrij het met mij volledig oneens te zijn, maar ik zie fundamentalisme als een vorm van extreem conservatisme, de onwil of onmacht om vooruit te gaan. Een boek, gelijk welkeen, kan deze mensen helpen om deze veranderingen tegen te gaan, want letters veranderen niet ...
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er zijn toch al aardig wat authoriteiten en intellectuelen, zelfs van binnen de Arabische wereld, die die vaststelling luidop durven maken. Fouad Ajami bijv. ("The dream palace of the arabs"), Bassam Tibi, om er maar direct twee te noemen.
![]() |
#13 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
#14 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De oplossing : zolang mijn selectieve atoombom nog niet werkt die alleen moslims treft, zullen we ze goed in het oog moeten houden.
De islam verbieden wegens schending van de mensenrechten is bijvoorbeeld ook al een mogelijkheid ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De islamideologie in Saoedi-Arabië is precies dezelfde als de islamideologie van de 'gematigde moslims'. De ene interpreteert die oorlogsbuitideologie wat letterlijker dan de andere. De ene voegt de daad bij het oorlogswoord van Allah al wat sneller dan de andere. De ene is rijk en kan de jihad met gemak financieren. De anderen zijn uitkeringsallochtonen die het Westers moreel verval haten, maar haar uitkeringen koesteren, net zoals ze de oliedollars koesteren van hun Saoedi-broeders om hier hun islamitische infrastructuur mee te financieren en er importimams mee te betalen om de jihad-gedachte in elke uithoek levend te houden en af en toe nieuw leven in te blazen. Een kleine reminder af en toe, zoals de afslachting van Van Gogh, moet de met uitkeringen ingedommelde en met Westerse waarden geïnfecteerde moslimallochtoon wakker maken en aan zijn dar-al-islam missie herinneren. Zo niet hem ertoe prikkelen. |
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ik vind de blote vrouwen die onze reclamepanelen, bussen en bushokjes alsmaar vaker versieren ook gevaarlijk. Ze zetten aan tot jaloezie, nijd, haat, afkeer, verderfelijke moraal, polarisering en radicalisering , maar niemand die daar echt op reageert. Steeds opnieuw hoor je dezelfde geiteneukers die over dezelfde links/rechts cliché's aan de andere kant van hun verhaal neuten. Hun eigen verantwoordelijkheid opnemen voor de decadentie van onze jeugd is niet aan de orde. Nochtans zou daar ook een oplossing in liggen om het extremisme aan te pakken. Is er een verminderde voeling met de realiteit bij onze politici ? Of hangt hun bankrekening ook "een beetje" af van de steun die westerse bedrijven verlenen aan hun positie. De polarisering gaat dus gewoon door, het valt niet te stoppen, net als de economie. Het is bang wachten op wat komen gaat. |
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
#19 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Hahaha! "Als zelfs de gematigden naar de wapens grijpen" hahaha Hoe slecht moet het hier dan niet zijn? Hoe hard staan die mensen dan wel niet met de rug tegen de muur??? Geen sociale steun, racisme alom, altijd en van alles ofwel het slachtoffer of valselijk beschuldigd.... neenee; punt is : er bestaan geen gematigde moslims. Er zijn maar twee soorten moslims : 1) diegene die openlijk hun minachting tonen 2) diegenen die ons heimelijk en valselijk naar de mond praten en vanbinnenuit werken. Feit is, hun doel is steeds hetzelfde...
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Genitische manipulering van een virus misschien Tegendradigaard, ... volgens mij hebben ze het trouwens al geprobeerd op Arafat maar het is duidelijk in testfase, want dan is hij dood, dan weer niet, dan weer wel, ... |
|
![]() |