![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meester Wim krijgt échte lerarentattoo en showt resultaat aan leerlingen
Citaat:
Of heet dat klasje: 'De marginaaltjes?' Dat die vent tattoo's heeft dat zou mij een worst wezen maar dat hij die spontaan en zonder enige aanwijsbare aanleiding gaat showen aan een klasje kindjes dat is er best zwaar zover. Mocht ik daar de leiding hebben in dat schooltje dan lag die buiten of moeten we dat anders zien in tegenwoordige tijden? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 5 oktober 2018 om 18:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Al een geluk dat hij zich gene prins albeir heeft laten steken.
![]() |
#3 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() AJAJ staat er in code op zijn arm...
1818 zou to obvious geweest zijn Laatst gewijzigd door Anna List : 5 oktober 2018 om 19:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zijn alleszins geen leerkrachten meer zoals vroeger.
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs leerlingen werden in die tijden aangesproken met Mijnheer/Mevrouw. Nu is het zo van: Yo! de Jos, godde der mee éne pakken seffens na 't school in de café? Laatst sprak ik nog iemand die ik goed ken en die lerares is, langs haar fijne neusje, de opmerking dat de klassen van tegenwoordig stampvol varkens van leerlingen zitten: varkens in de zin van onbeschofteriken. Met alle respect voor de varkens, de dieren in dit geval. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als die zich maar kan draaien in zijn graf, met al dat beton.
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wacht, op de volgende generatie, we gaan nog lachen.
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op college was het de gewoonte dat we aangesproken werden als monsieur en dan de achternaam, nooit bij de voornaam. De jezuïeten hadden nog hun lang priesterkleed aan. Wat niet belette dat monsieur soms een klinkende oorvijg kreeg of de vingers moest uitstrekken op de pupiter om een harde klap van een zware metalen liniaal te krijgen. Vingers weg trekken betekende nog een hardere slag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoorde dat ze tegenwoordig jointjes roken in de klas, ook de leerlingen.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En zuipen.
In den univ komen ze recht van het café.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 5 oktober 2018 om 20:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alleen zonder tabak.
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is niet bepaald een "nieuw" verschijnsel. Maar dat zou moeten uitdoven , naarmate onze nieuwe Belgen met meer en meer gaan zijn om de Universiteiten te bestormen.
Want uiteindelijk, de jeugd drinkt steeds minder alcohol nietwaar.
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Als ze niet samen op fb zitten tijdens de les toch. Laatst gewijzigd door Anna List : 5 oktober 2018 om 21:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al een geluk dat hij zich niet in zwarte piet vermomd had. Dat zou de kindjes levenslang getraumatiseerd hebben.
Al zou het misschien wel gemogen hebben als hij zich als zwarte piet getatoueerd had ? http://www.ja.be/actualiteit/opmerke...-zijn-hip.html
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik ram die liniaal persoon in z'n nol !!!!!!!! Gelukkig heb ik dit nooit voorgehad !! Wij hadden destijds 1 leraar die een ijzeren liniaal durfde te gebruiken !! Hij heeft ooit wel 1 keer gedreigd , maar ik liet mij niet op mijne kop kakken !! Hij heeft toen zijn kak moeten inhouden , alles werd woordelijk opgelost !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een vrouw (zo) getatoeëerd , nee , dank u , ik pas dan sowieso !! Ik val geheel niet op getatoeëerde vrouwen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |