![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gisteren waren er de European Music Awards in Rome. De grote winnaars van dit editie zijn Outkast die terug naar huis gaan met 3 Awards : Best Group, Best Song en Best Video voor hun "Hey Ya". Usher gaat terug naar huis met 2 Awards : Best Male en Best Album.
De andere winnaars : Best Female : Britney Spears Best Pop : Black Eyed Peas Best Rock : Linkin Park Best Alternative : Muse Best New Act : Maroon 5 Best Hiphop : D12 Best R&B : Alicia Keys Eerlijk gezegd weet ik niet waarvan de jongens van Muse komen maar voor de anderen is het duidelijk : ze komen uit de VS. Moeten we concluderen dat de Europeanen liever voor Amerikaanse muziek vallen dan voor Europese muziek-ik spreek hier enkel en alleen over liefhebbers van commerciele muziek-? Wat mij betreft, is er geen probleem daarmee. Ik val ook liever voor Amerikaanse muziek. Misschien komt het door het feit dat ik en veel mensen altijd een zekere bewondering voor de VS hebben. Misschien niet op een politieke vlak maar meer op de culturele vlak (muziek, cinema). Zelfs na de evenementen van 11 september, blijft de VS een land dat mij aantrekt. Ik zou echt dit land willen bezoeken. Laatst gewijzigd door Everytime : 19 november 2004 om 10:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Geen prijs voor "Best Male"?
Aanklagen, die boel.
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Wat een kutmuziek! Muse dat gaat nog, maar de rest...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() hecht toch geen belang een dat feestje van dat angelsaksisch-joods MTV- clubje.
zij draaien praktisch enkel angelsaksische commerciele brol op hun zendertje. zij bepalen via hun eenzijdige aanbod wat de 'kids' graag horen. luister naar elvenking, battlelore, blind guardian, rhapsody, mozart, beethoven, händel... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 | |
Parlementsvoorzitter