![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verkiezingsblog: Bart De Wever is zeker dat hij minister-president wordt, als...
Hier kan u ze allemaal nog eens nalezen: * Jongeren bedreigden Theo Francken met nepgeweer * Vlaams Belang heeft ook weer een boekje * Bart De Wever noemt kandidatuur van Crevits 'logisch' * Open VLD past voor het poppetjesspel * Calvo: 'Regeren met CD&V, SP.A en een deel van Open VLD' * Met of zonder kernenergie? Het kan allebei * De Wever 'Dedecker is goede zaak voor onze partij' * Calvo maakt Beke het hof * 14 procent voor CD&V? Dat moet veel meer zijn, zegt Kris Peeters * 'Ik heb veel slechte eigenschappen, maar ik ben niet rancuneus' (de migratie speelers) * Emo-Kris * Heibel binnen SP.A over grondwetsherziening * CD&V draagt Crevits zondag voor als kandidate minister-president * Verkiezingen? Dat kost 13 miljoen euro * Antwerpse burgerbewegingen leggen eisenpakket voor * Europese vakbonden in Brussel op straat voor 'socialer Europa' * Wat vinden de partijen van de oefening van het Planbureau? * Doorrekening van de partijbeloftes door Planbureau is er * Peeters: ‘Europa draait niet om de instelling’ En nog tal van andere 'leuke' weetjes. Ik zou het "Spiel ohne grenzen" namen dat klinkt alvast iets leuker niet?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De Calvo begint ook al luidop te dromen, welk gezond verstand wil nu regeren met dat egomannetje? Peeters denkt dat hij nog stemmen haalt .... dat zal dan van de Arco coöperanten moeten zijn ..... maar liefst niet, opgeruimd staat netjes.
![]() |
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dus ik stem voor niemand. Ze blijven spelen onder één hoedje. Vandaag mag jij er eentje doodnijpen en morgen als ik het beest uithang mag ik dat ook? Wij zijn toch "alte" kameraden? Het zijn verdomd specimen die hanenvechten met dodelijke afloop zien als hun vermaak. Aan deze schijnheiligaards offer ik mijn stem niet. Hopelijk zijn al die goden rechtvaardig en houden ze rekening met mijn vloek. En zo niet zal het niet helpen dat ik in kerken pilaren ga kapot bijten. Ik heb mijn eer. Dat volstaat. Ik zal dus niet in de hemel komen. Ik voel mij er trouwens niet veilig. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 27 april 2019 om 21:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Staatssecretaris
|
![]() https://www.hln.be/nieuws/binnenland...tter~adfcd843/
Van Grieken en Francken in de clinch op Twitter Nva en Vb volgens Witte Kaproen de dikke vrienden die samen de vlaamse onafhanklijheid uitroepen achter 26 mei 2019 , ![]() ![]() ![]()
*Jambon gooide zijn masker af voor de Waalse ondernemers vorige zomer in Namen: Die transfers, die onafhankelijkheid, die Vlaamse eisen dat was politieke marketing* Laatst gewijzigd door Zephyrkaos : 28 april 2019 om 06:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij is er in dit land nog nooit een politieke partij geweest die zoveel gratis reclame kreeg van andere politieke partijen als NVA. Ze gingen ze wel eens kapot regeren in die 5 jaar federale regering, ze verliezen dan wel in de peilingen maar al bij al houden ze enorm goed stand.
De Wever wordt Vlaams MP met zijn twee vingers in de neus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De sossen moeten we er dan maar bij nemen als clickbait ofzoiets.
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik denk zelf van wel, want wat daar zit, zit ook in hun kop. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Van mij mag een voortzetting van de huidige VL regering of zonder de CVP, maar het is wat het is.
![]() |
![]() |