![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() https://www.standaard.be/cnt/dmf20190702_04490060
geen paniek, het is terecht! Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Doe jongens verdienen een pluim voor het opruimen van straatvervuiling
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu nog het kakkend lachske.
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oprotten dat stelende gespuis. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Vlaams nationalisten kunnen hun plekje terug terug vinden. Grapje!
Iedereen blij Zelfs het kakske
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wie het leven van zijn kinderen laat afhangen van een lachend kakske verdient een serieuze celstraf
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kakjes op het strand, da mag niet !
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "De lachende kakskes": klinkt als een carnavalsgroep of een slechte coverband.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een bekakte bedoening of een lachende bedoening ??
Men kan beter een paar tikkende bommen op die palen zetten , dan zal er niemand verloren lopen , of verkeerd gaan !! ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Want tussen het volk dat kiest voor een plekje bij de grijnzende kop van Donald Trump wilt ge echt niet zitten.
Laatst gewijzigd door koe de poing : 3 juli 2019 om 22:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel .... , goei idee !!
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In een tijd van Emoji's moet het kunnen daar de kindjes van tegenwoordig ze allemaal wel kennen die leukerds. ![]() ![]() Die gekken hadden er met hun poten moeten afblijven punt Als 'straf' zouden ze het strandafval een maand mogen gaan opruimen. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 4 juli 2019 om 09:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
lijkt me praktisch, zijn we daar ook vanaf en kan zij een oogje in t zeil houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dieven ‘lachend kakske’ krijgen geen straf van stad Oostende
Vandaag om 09:08 door km https://www.standaard.be/cnt/dmf20190704_04493619 Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 4 juli 2019 om 22:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarstraks moppen verteld op het toilet. Ik heb nochtans geen kakskes horen lachen
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Logisch , die vinden dat allemaal maar bekakt
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |