![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar speelde u mee?
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() zo van die miniatuur cowboys en indiaantjes, maar niet zo dikwijls.
meestal gewoon meewerken op de grote tractors. mismeesterd voor het leven uiteraard. Laatst gewijzigd door Anna List : 27 september 2019 om 07:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan zeggen dat alle anaal spul genderneutraal is...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() auto's, mecano, bikkels, allerlei balspelen, tollen, een stuk elektriciteitsbuis en papieren pijltjes....Dat hing wat van het seizoen en de periodieke "goesting" af. Later veel sport vanaf mijn 11, en telegeleide vliegtuigjes.
Heel genderneutraal lijkt me dat niet. Laatst gewijzigd door Skobelev : 27 september 2019 om 14:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een stukje kletskoord en twee kapotte marebollen.
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Poppen, tekenen en kleuren, lego, in het park op de toestellen, autootjes met afstandsbediening van m'n broers, en natuurlijk heel veel tv kijken.
En gender neutraal is bullshit. Doen we niet aan mee. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() ![]()
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat het duidelijk is dat jongens ander speelgoed kiezen dan meisjes.
Waar ze naartoe willen met genderneutraal lijkt me een bewuste aanzet naar transgender en dergelijke. Als hun argument is dat jongens en meisjes gescheiden speelgoed manipulatie is, dan is gender neutraal het dus eveneens. Dit is niet oké.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 27 september 2019 om 20:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Parlementslid
|
![]() Een dildo is gender neutraal speelgoed.
Echter niet aan mij of m'n vriendin besteed. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu in hun kinderjaren hadden mijn kinderen de vrije keuze in speelgoed. Mijn dochters waren vaker bezig met mijn gereedschap dan mijn zoons. Mijn zoons waren liever bezig in de keuken. Mijn oudste zoon kwam zelfs niet eens in de landbouwtrekker, terwijl mijn dochters er niet uit te slagen waren. Je moest aan mijn oudste zoon ook niet vragen om een nagel in een plank te slagen, daar kwam niets van terecht. Nu zijn mijn kinderen twins en hebben zij een partner, gek genoeg zijn mijn kinderen allemaal toch in het rollenpatroon gerold. Mijn dochters zijn niet uit de keuken weg te krijgen en gaan achter de rug van hun mannelijke partners de boel nog eens kuisen als die ergens bezig zijn geweest. En hoewel mijn dochters beter met gereedschap overweg kunnen dan hun partners, vertikken zijn het om zelfs nog maar een kader op te hangen. Hoewel mijn dochters thuis met de landbouwtrekker met 2 aanhangers reden, rijden zijn nu niet met een combinatie van personenvoertuig en aanhanger. Mijn jongste dochter haar partner weet niet eens dat zijn wel met een combinatie kan rijden. Zij zegt steeds, " Ik, als vrouw moet dat niet kunnen, daarvoor heb ik een mannelijke partner." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tot hier toe kunnen ze die keuze tenminste nog zelf maken. Vanwaar dat ontnemen van die keuze ontgaat me.
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En is ook iets voor de dames. De heren mogen hem vasthouden dat wel. Meer ook niet. Tenzij meneer eerder wat meer madam is?
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men wil immers alles in een eenheidsworst krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veel buiten. Teveel voetbal... heb er een aversie van gekregen.
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met een vijftal kameraden spelen in en rond een bunker die de Duitsers in een weide in onze buurt hadden gebouwd. Dat was dan ons kamp. En verder vonden we ook veel "leute" op het gemeentelijk stort waar we doodgraag vuur maakten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met die ene gek die een volle bus deo op het vuur gooit. We kennen het onderhand wel. Steekvlam van 10 meter...
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeer jong: autootjes, maar volgens mijn ouders heb ik ook met poppen gespeeld. Herinner mij er weinig van.
Vrij rap was het strips en boeken en fietsen en voetballen.
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geef je vrouwen macht, dan krijg je deze feministische gender neutrale bullshit. |
|
![]() |
![]() |