![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nadat ik ze (arme stakkertjes) in Bangkok nacht in nacht uit op/nabij het voetpad -te midden vd kakkerlakken, uitlaatgassen, stank, pollutie, hitte you name it...- zag liggen, kan ik zeggen dat wij ih rijke Westen toch maar boffen. Yes we should be grateful, at least we can shower every day and sleep in a good bed with a roof above our heads and enough money to buy decent food & drinks. Yes we are very lucky. I am glad to not have to live in such a hell. Yes very happy & thankful
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Wees solidair met die mensen en blijf daar wonen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enne, wees ook solidair met de Belgen en stuur uw geld terug naar hier.
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Probeer het maar zoals deze dames. Citaat:
Het sleutelwoord is proberen.
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou ze dat zelf wel weten ?
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De stijging van het aantal verkeersdoden (fietsers) moet je erbij nemen. Even heen en weer fietsen voor een MCdo maaltijd vanuit Laos naar Bangkok moet kunnen toch ? ![]()
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hangt er van af waar Google Maps op staat.
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eigenlijk moesten mensen zoals u tussen de kakkerlakken en ander gespuis leven. Laatst gewijzigd door reservespeler : 4 oktober 2019 om 07:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel, veel minder blanke racisten.
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We from the West gaan dan ook vaak niet meer zomaar naar het verre Oosten. Meestal met dubbele agenda van (vrijwilligers)werk ofzo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En eigenlijk, als je zo hoort, is er een bepaalde scheidingslijn. De lokale vrijwilligers die het werk doen, die doen het gratis. De leidinggevenden, tja, die geven veel geld uit aan "randanimatie".
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En soms meer ook. Meer dan dat je denkt. ![]()
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu je toch in de Sun Wah bent, wil je voor mij aub een grote fles Oyster Sauce meenemen ? (ik moet binnenkort in Merksem zijn, kom het bij jou ophalen en betaal je dan terug + een gratis Big Mac Menu in ruil voor de moeite)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben ook niet met alles akkoord wat BemBem zegt maar ze zet hier toch een positief bericht? Ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom daar zo'n zure reacties op komen. Ik ben akkoord met "het is hier zo slecht nog niet", als je andere landen bekijkt. Is het zoveel beter in Duitsland? Frankrijk? Scandinavië ? De V.S.? Waarom niet emigreren dan? Het is zo iets typisch voor onze cultuur om te vitten op iets maar weigeren er iets aan te doen. Een bekend voorbeeld: mensen op mijn werk in Brussel die zeuren over files maar wel in west-Vlaanderen of Limburg gaan wonen. Ja, dat is een keuze, niet?
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vanwaar komt dat Laos? 't Was toch Korea
![]()
![]() |
#19 |
Eur. Commissievoorzitter
|