![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Tournée nationale": u krijgt niet 10, maar 12 gratis treinritten (áls u die aanvraagt)
De gratis tienrittenkaart die de corona-superkern had beloofd wordt een twaalfrittenkaart. Minister van Mobiliteit François Bellot (MR) heeft daarover een akkoord bereikt met de NMBS. De kaart moet aangevraagd worden en is op naam. De gebruiker krijgt 2 ritten per maand, over een periode van 6 maanden. Om alles digitaal en administratief in orde te krijgen zullen de gratis ritten pas vanaf halfweg augustus ingaan. De twaalfrittenkaart komt vanmiddag ter sprake op de kern. Allemaal op de trein en sporen maar ! En ook goed nieuws voor BB dus. ![]() Laatst gewijzigd door Henri1 : 19 juni 2020 om 16:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het intitiatief geldt als een ondersteuning voor het binnenlands toerisme.
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allemaal opeengepakt in een trein om dan, gecontroleerd door speciaal opgeleide beroepsdoppers, op het strand, de dijk of de winkelstraat anderhalve meter afstand te moeten houden op straffe van gasboetes. En owee als je rechtstaand een pilsje drinkt! Tegen de schandpaal dan. De twitter, youtube of feacesbook schandpaal en daarna nog wat kletsen op de blote poep op de krantensites.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() De nva en de nmbs hebben het onderste uit de kan gehaald voor de Belgen, niet 10 maar 12 gratis ritten, het loonde om te protesteren tegen die 10 gratis ritten.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens de topicstarter wel.
Maar dat moet ge dan ook eerst lezen, he ![]()
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 20 juni 2020 om 07:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
we kijken er al naar uit... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik neem aan dat het enkele ritten zijn?
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van de Schoof zijn kloten is't
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga die toch aanvragen. Niet dat ik ze ga gebruiken.
Maar op zijn minst heeft dan 1 of ander ambtenaartje dan toch een papier moeten verleggen. Dan is er toch iets nuttigs gedaan met het belastingsgeld van de werkenden onder ons.
![]() |
#12 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ik ga die kaart gebruiken
Ik heb altijd al de stations van Péruwelz, Basècles-Groeven en Leupegem willen zien
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vakbonden ,we zouden het bijna vergeten,hebben dit jaar nog bijna geen tijd gehad om te staken....
Een correctieve stakingsperiode om het jaar weer in balans te brengen dringt zich op ,in oktober zo ongeveer.... |
![]() |
![]() |