![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Burgemeester Lippens: 'NMBS exporteert coronavirus'
Citaat:
Men doet het nog niet met de grenzen ze afsluiten dus waarom zou men het op andere vlakken wel gaan doen? Lippens heeft wel gelijk dat als er grote aantallen mensen van einde ende verre komen het gevaar/de kans op besmetting verhoogt. Maar echt alles volledig hermetisch gaan afsluiten gaat dat wel lukken? Nu gaan er al véél bedrijven/winkels/horeca zaken failliet ...
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 29 juni 2020 om 13:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lippens is niet de monarch van de badsteden.
Trouwens, wie heeft gecontroleerd of de passagiers in de trein een mondmasker aanhebben. Hoogstwaarschijnlijk was dit wel het geval. Het fenomeen deed zich ook voor in andere badsteden. Toevallig aan de bushalte, en ik zag een massa mensen het station verlaten, zonder mondmasker. Uiteraard. Het eerste wat gebeurt bij het verlaten van de trein of bus is het afzetten van het mondmasker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() is es wat anders dan het vliegmasjien
![]() |
#4 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Volgens de gouverneur van W.Vl. heeft een burgemeester idd het recht om personen toegang tot het grondgebied vd gemeente te verbieden.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Je zal maar die ene boomknuffelaar zijn die in ruil voor een abonnement met de trein zijn wagen inleverde en werkzaam is in Knokke...
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Lippens heeft het gehad met de 'dagjesmensen' in "zijn" Knokke.
Hij wil niet liever dat Knokke een 'rijkeluis' badstad blijft. Herinner nog (jaren geleden) zijn afkeer voor de frigoboxtoeristen. ![]() Laatst gewijzigd door De Prof : 29 juni 2020 om 20:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De leveranciers van z'n horeca komen niet noodzakelijk uit Knokke. En de klanten van Hot Marijke ook niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En de Knokkenaren mogen wel naar Brussel, Antwerpen en Gent zeker?
Zo kan ik het ook, meneer Lippens.
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In een interview beweerde hij dat hij zelfs zijn brieven ontsmet. Goed dat hij voorzichtig is maar ook hij als rijke stinkerd zal moeten aanvaarden dat het einde niet meer zo ver is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een burgemeester kan veel, in het raam van de volksgezondheid en aanverwanten. Maar hij moet dat nog altijd fatsoenlijk motiveren. De eerste de beste burger die zich benadeeld voelt, vb. een bezitter of huurder van een appartement in Knokke, kan de beslissing aanvechten voor de Raad van State. Persoonlijk denk ik er het mijne van: hij heeft zijn punt gemaakt. Hij is nu een goeie voor zijn bevolking: veilig voor de Knokkezen en streng voor de bezoekers.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat de middenstand hier minder blij mee is, kan hem niet erg veel schelen, daar velen van hen niet in Knokke wonen.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ettertjes en zatlappen maken amok en verbrodden de weekends voor iedereen.
Hoe lossen we dat op ? Het crapuul gepast straffen ? Zeddegijzot ? Nee we gaan de nmbs straffen, en nog zowat van die maatregelen om vooral het crapuul te sparen en dan hopen dat ze misschien ergens anders naartoe gaan.
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 30 juni 2020 om 02:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Frigoboxtoeristen die gaan niet op restaurant want die hebben alles bij en laten in de meeste gevallen ook héél wat vuiligheid rondslingeren. En dan dit: Veel afval na druk pinksterweekend aan de kust: "Dit kan echt niet" Zwerfvuil grootste gevaar op het strand om corona op te lopen. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 30 juni 2020 om 04:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Gouverneur
|
![]() [quote=Rudy;9375336]
[quote=De schoofzak;9375353] Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Geachte heren
Het is ondertussen raadzaam geworden, na de invoer van de "Lippenswetten", om voorgoed uit Knokke weg te blijven. Verteer aldaar geen enkele Vrank of € meer! Steun niet langer de plekken waar onlangs een vernederende/belachelijke muilbandverplichting geldt, bv. openbaar vervoer. Leve het rijwiel! Zoals eerder meegedeeld goede Vlamingen roken en sluikstorten niet. Hoogachtend Laatst gewijzigd door Koenaard Depuydt : 30 juni 2020 om 20:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarvoor dank. Al sedert decennia kan Knokke mij geen teelballen schelen. Uw wijze oproep bestendigt enkel mijn gevoelens tegenover dit oord. De bescheiden werkmens die op het strand, zonder windmolens op de skyline, z'n stutekes wil consumeren, is er niet welkom. De gebruinde medemens, met ontblote borst(en), annex mormel chihuahua, wel. Met de meeste hoogachting. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Staatssecretaris
|
![]() Gezien de leeftijd van Lippens gebruik je alle middelen om dat virus buiten te houden,
De man is oud , vroeger liep hij met zijn boot ""adonis lijf"" te pronken in winkelstraten en nu dit niet meer kan.....gedaan ermee. |
![]() |
![]() |