![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toen ik 12 was moest ik in de grote vakantie naar mijn tante.
Mijn ouders moesten gaan werken en ik mocht niet alleen thuis blijven. Ik werd afgezet om 12u en tegen 17u kwam mijn moeder mij ophalen. Ik herinner mij nog de eerste dag toen ik afgezet werd. Mijn tante kwam opendoen en met veel show werd ik onthaald. De overbuurman had dit blijkbaar gezien en kwam goeiedag zeggen. Een erg vriendelijke man afkomstig uit Congo. Perfect geïntegreerd. Op de bovenverdieping stond er een TV en een computer tesamen met andere rommel om mij bezig te houden. Mijn tante ging pannenkoeken bakken op de eerste dag. ![]() Ik zat voor de computer en ik hoorde haar de trap opkomen. "Er zijn geen eieren meer. Ik moet even naar de winkel. Moet ik iets voor je meebrengen?" Ik vroeg een zakje snoep en ze stemde in. Ze ging de trap af en ik hoorde de voordeur opengaan. Ik keek door het raam. Tot mijn verbazing ging ze binnen bij de overbuurman. Na een half uur kwam ze buiten. Ik stormde de trap af en de voordeur ging open. "Heb je mijn snoepjes mee, tante?" , vroeg ik. Ik zag dat haar haar een beetje in de war zat. Haar mascara was een heel klein beetje uitgelopen. Haar decolleté was een beetje rommelig. Er was een stukje van haar BH te zien. "Nee, de winkel was gesloten. Maar ik heb hier kant en klaar pannenkoekenbeslag." Ze liet per ongeluk haar sleutels vallen en bukte voorover. Ik zag dat er op haar hoofd een streep van een witte substantie was. Ik zei niks en ging naar boven. Toen ze riep dat de pannenkoeken klaar waren, heb ik gezegd dat mijn honger over was.
Laatst gewijzigd door Demper : 24 augustus 2011 om 23:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondankbaar kind
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Echt ontroerend.
Hoera voor je tante. Ferme madam.
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu snap ik het ineens Demper, ... deze ervaring uit je jeugd zal er ongetwijfeld voor iets tussenzitten...
Je tante was echter misschien gewoon die morgen vergeten haar haar te wassen, vol stress voor de komst van haar lievelingsneef, had ze er wel shampoo opgedaan , maar was ze de rest vergeten... als dat een troost kan zjin ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Je tante is nu burgemeester van Aalst?
![]() |
#7 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge vergeet niet van uw haar te wassen eens er shampoo op is. En daarbij ge perst da toch nie uit de fles rechtstreeks op uwe kop he? Ge spuit da eerst op uw hand en daarna wrijft ge da in u haar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja Demper, ge hebt gelijk, maar misschien deed uw tante dat wel anders, ... Nu ja dat was maar om uwe gemoedsrust wat te helpen he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Lokaal Raadslid
|
![]() En op die bewuste dag begon kleine Demper zijn strijd om een eind te maken aan de aanwezigheid van gepigmenteerde overbuurmannen.
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(wel vreemd dat een kind van 12 direct aan sperma denkt ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 26 augustus 2011 om 14:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |