![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Elio, wij rekenen op een verslag vanuit Tulsa Oklahoma
![]() https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/09...t-trump-biden/ ![]()
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 29 september 2020 om 17:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oklahoma kleurt dan ook het meest rood he. En de invloed van Born Again Christians is hier zeer groot. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Dat zal iets moeilijker zijn. Ik hou me nog steeds aan social distancing en mijn job als volksteller is voorbij. Maar goed ook eigenlijk want ik denk dat de gemoederen nog wat gaan oplaaien naar de verkiezingen toe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alle begrip! ![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als u goed geluisterd heeft, zei Joe Biden een hoop verontrustende dingen.
Wie Biden werkelijk is??? Het debat was zeker niet het gezelligste onderonsje. Het sfeerbeeld was ver zoek. Liet Trump (onderbreken) Biden fouten maken, ik denk van wel.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik hoop ook op Donald. Ik vind hem ook een ongeleid projectiel maar hij doet wat hij heeft beloofd. Zeer zeldzaam ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Kiezen tussen een narcist en een marionet.
Iene miene mutte tien pond grutten ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Mijn vrouw vertelde me dat op haar werk het debat werd ontvangen met gelatenheid. Men was verbijsterd over het lage en bijwijlen vulgaire niveau. Ook de neutraliteit vd moderator werd sterk in vraag gesteld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() Op een gegeven moment leek het alsof Trump met Wallace aan debatteren was in plaats van met Biden.
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daar gaat het bullying van Trump. ![]() Zal hij nog afkomen dan of gooit Trump de handdoek voor de debatten? 2 minuten luisteren naar Biden zonder irritant te doen, kan hij gewoon niet natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als een totale idioot betere beslissingen neemt dan gans een gevestigd staatsapparaat, weet men waar men aan toe is he. Corona heeft dat briljant geillustreerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hier kun je ook de beloften van Trump nalezen, vooral degene op economisch vlak. Het is pijnlijk... http://reclaimtheamericandream.org/2...oken-promises/ De meeste van zijn beloften heeft Trump niet vervuld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Paul_the_Octopus En er was ook nog een aap of een hamster die beter de beurskoersen kon voorspellen dan de Wallstreet analysten. En nu dus Trump. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Mijn glazen bol leerde: ![]() En in 2024 zal hij het overlaten aan zijn dochter Ivanka die alles al héél goed zit te volgen vanop de eerste rij. ![]() Of sta ik voor de aanschaf van een nieuwe glazen bol denkt u beste forumleden & lezers.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 2 oktober 2020 om 09:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Héél slecht. |
|
![]() |
![]() |