![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Kijk nu eens naar dede, die loopt de laatste tijd precies
met traantjes in de ogen, en zijn stemmetje klinkt alsof hij net zijn 27ste zelfmoordpoging heeft overleefd... Enn Coveliers eiste eerherstel vanochtend. En zijn stem sloeeg eventjes scheef alsof ie uit het zoveelste tranendal kwam. Ik wens ze toe dat ze beide eens echt rechts werden, en stoppen met dat medelijden vragen (en geven). Ik vrees zelfs dat ze zijn te vinden voor gratis pillen, en zeker onder dwang... vooral als hun filosofieprofessor mijn stelling niet onderschrijft: hindoes met bepaalde symptomen worden in t schoon vlaams paster/bisschop, en moeten niet meer werken voor hun geld. En hindoes hebben geen pilletjes nodig, want ze zijn vegetarier. Aangezien er al verzekeringen rekening houden met feiten als roker/niet roker/vegetarier etc, kunnen ze misschien ook voor dede rekening houden dat ie 150 op bxl-oostende rijdt tss 2-4u s nachts. Een hogere verzekering voor dede, en t'is maatschappelijk verantwoord dat we de volledige autostrade aan hemm verhuren, dan raakt neimand anders betrokken bij een ongeval... -- http://home.tele2.be/madpride2004/ Over zenuwen die trillen, stemmen horen, en andere multiculturele evenementen allemaal in je buurt! Multiculturele filosofie om geen pillen meer te nemen? http://home.tele2.be/madpride2004/filo.html |
![]() |
#2 |
|
![]() Amai, dat was al een redelijk oude matras die ge opgerookt hebt zeker, goe
van zweet doordrongen, ge zijt precies serieus high. Staf. |