![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaag is het zover.
Van 08:00 tot 22:00 uur. Ik maak er een Marathon van ! ![]() https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/05...t-er-allemaal/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog niemand te zien op een terraske, en het regent hier ook lichtjes.
Dan ga ik maar op mijn terraske zitten. Uit de regen wel te verstaan. In de loop van de namiddag zal het wel beteren. Droger & warmer !
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om 11 uur ga ik toch ergens aan de apero beginnen, zon of geen zon, paraplu's genoeg op de terrassen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() T-day, t van trint dat zikt.
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Lijkt mij inderdaad de beste optie op eigen terras, uit de regen, te gaan zitten of klinkt dat teveel als "Blijf in uw kot???"
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor de mensen die aan de kust zitten, die gaan moeten wachten tot een uur of 3.
Dan wordt het hier droog én een pak warmer, 6 graden derbij om dan (hopelijk) te eindigen met 18° en wat zon in de late namiddag & avond. Wind komt uit zuid, dan zuid-west, dus op de dijk zit je dan uit de wind want die kan krachtig uit de hoek komen vandaag. Alé, alle ingredëenten om deze dag dan toch nog mooi te kunnen eindigen.
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is koud en het regent
![]()
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Als je watertje bestelt zal je de komende uren altijd een vol glas hebben.
![]() |
#12 |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Geachte heren met gezond verstand
Het is wederom geen verrassing. De hersenspoelde medeleden die hardnekkig voorstander bleken te zijn van al die kroononzin (avondklok, smoellap, verplichte looprichtingen en afstanden, sluitingen,...) en de "ongehoorzame" medeburger met het vingertje wees zitten nu gezellig een drankje te nuttigen op de zitstoep. Dit is tenenkrommend. Deze medeleden dienen tot het eind der tijden "gezellig" thuis te blijven terwijl de mensen met gezond verstand verder gaan met hun leven. De griep (oude naam van de kroonziekte) stelt niet veel voor in vergelijking met werkelijk levensbedreigende ziekten en aanhoudende aandoeningen. Hoogachtend
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() https://www.hln.be/antwerpen/reeks-h...maal~a884b996/
3,5 euro voor een kop koffie,moest ik thuis voor 3,5 koffie drinken ik zou 14 dagen wakker blijven.
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zowat een uur geleden is ondergetekende,op terugtocht van een DHZ (klusspullen gaan ophalen hé) bijna in aanrijding gekomen met een onverwacht op de openbare weg opduikend terras....(waar niemand zat,t'is alhier koud en het regent)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben nu ook wel en koffiedrinker, maar dat geef ik er niet aan. 2,2 .... 2,8€ dat zijn eerder gangbare prijzen.
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie zit er al op een terras ?
Ik mocht niet vertrekken van mijn heksie perfeksie. (zijt gij zot, ge gaat zeiknat zijn)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe dan ook, ik heb mijn geliefkoosd terras een bezoek gebracht, en de eerst twee Blauwe Chimay's zitter er op. Wie vindt dat ik ongelijk heb heeft ongelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nino. Een beetje empathisch vermogen mag wel.
|
![]() |
![]() |