![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
De Jürgen Topics over Jürgen Conings worden gegroepeerd in dit subforum |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is duidelijk dat die man in een psychose verkeert, al of niet bewust. Die lockdowns, maatregelen en bangmakerij hebben de bevolking in een algemene angstpsychose gestoken en iedereen reageert daar anders op. Psychiaters waarschuwen dan ook dat Jürgen niet de eerste en niet de laatste zal zijn.
Deze die ons de maatregelen opleggen houden helemaal geen rekening met de gevolgen, die zijn voor hen niet belangrijk. Of ze nu 2000 hitte-doden veroorzaken, depressies, zelfmoorden, leerachterstand, psychoses ... het maakt ze allemaal niet uit, dat is collateral damage voor het zogenaamde grote goed die nog niet eens bewezen is. In plaats van de oorzaak aan te pakken gaan ze nu Jürgen dood schieten, de angstpsychose wordt verdergezet. We moeten luisteren of ze sturen de oproerpolitie op ons af (andere betogers laten ze ongemoeid) en als er iemand durft terugvechten sturen ze het leger om die dood te schieten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb me geen moment in een angstpsychose gevoeld.
Wel een kwaadheidsgevoel. Startende die vrijdag dat ik 4 supermarkten, 2 uur van miin weekend moest verklooien om eten te vinden om 't weekend door te komen Kwader die dag in de zomer dat ik voor de keuze werd gesteld doorheen stof te ademen of geen eten te kunnen kopen. Nog kwader toen ik om mondvodstraten te kunnen ontwijken dagelijks genoopt werd 2 km om te rijden. Bij deze persoon is dat waarschijnlijk net zo gegaan. Mijn "verzet" was tot nog toe een stuk kledij met anti nazi propaganda, en 2 ook zelf gebricoleerde mondvodden, om nazi en gesponsorde corporaties geen eurocent meer te gunnen via deze nieuwe dwingelandij. Geweldloos verzet. Of dat van dat kaliber blijft, zal afhangen van wat de nazi verder nog uitvreet. Moest ik die vent tegenkomen, en ie heeft hulp nodig, zou ik hem helpen net als sommigen ooit geallieerde piloten hielpen. Psychose, nee dus. Iemand die zich verzet, tegen een nazi of een andere agressieve hond, is iemand die angst DOORBRAK.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
1) een medische diagnose te stellen van iemand die geen patient van je is. 2) anders dan wettelijke uitzonderingen of toestemming van je patient, die diagnose met derden te delen. Ik stel voor dat je je post verwijdert vooraleer iemand klacht indient bij de orde van geneesheren.
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT? Laatst gewijzigd door Karel Martel B : 23 mei 2021 om 11:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jurgen is niet doorgeslagen. Maar hij heeft een communicatie act gevoerd met nogal wat "persoonlijke kost". Het ontbreekt veruit de meesten (ik in de eerste plaats) de moed om zoiets te doen, da's al.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat die persoonlijke kost betreft. Niemand weet wat die man in werkelijkheid te verliezen had. Liefde en aandacht zijn de grootste drijfveer om te leven. Het gebrek aan beide is de grootste drijfveer om voor de dood te kiezen. Niemand weet hoe de relatie was tussen Jurgen en zijn partner, maar we weten wel dat hij teleurgesteld was in zijn beroep. Teleurgesteld genoeg om het niet erg meer te vinden om afgeknald te worden.....als hij zijn doel maar bereikt: aandacht krijgen. Daar is hij alvast in geslaagd.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 23 mei 2021 om 16:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij is waarschijnlijk doorgeslagen omdat hij in de financiële problemen zit.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210521_97198981 Citaat:
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ging Jürgen ook doorslaan zonder lockdown?
Er is een kans dat zijn collega's alarm hadden kunnen slagen, indien ze hem nauwer hadden kunnen zien en "voelen". Misschien komen we dat te weten, als hij levend gevonden zou worden. Misschien komen we het nooit te weten. Had hij vanaf de eerste bedreiging de wijkagent over de vloer gekregen, dan was hij misschien ook iets meer gaan nadenken over vrouw en familieleven enz.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag mij af op welke basis men meent te denken dat Jurgen doorslaat.
Komt dat omdat hij plots "niet meer in de pas loopt" ? Of komt dat omdat men zich in zijn plaats stelt, en geen enkel positief kosten-baten plaatje kan bedenken vanuit zijn gezichtspunt ? Want wat is dat, iemand die "doorslaat" ? Dat is iemand die een grote stommiteit doet en goed moet weten dat het een grote stommiteit is, ttz, iemand die het tegenovergestelde zal bereiken van wat hij altijd gewild heeft, maar zich "niet meer kon beheersen" in een situatie waar men niet direct ziet wat zou kunnen gemaakt hebben dat hij zich plots niet meer kon beheersen, behalve dan "doorslaan". Het probleem is dat we gewoon helemaal niet genoeg weten van Jurgen om te weten of dat het geval is of niet. Het kan bijvoorbeeld zijn dat hij om andere reden een goeie reden had om bvb zelfmoord te plegen, en dat hij van de gelegenheid gebruik wilde maken om zichzelf nog eens goed plezier te doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vaneiges.
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat zijn collega's niet konden zien en voelen, kan een wijkagent nog veel minder. Mij maakt geen kat wijs dat niemand gemerkt heeft dat Jurgen iets dwarszat. Ik denk eerder dat er vééééél meer militairen zijn die na een tijdje ook het licht gaan zien, maar dat dit hun probleem alleen maar groter maakt.
![]() |
![]() |
#12 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Benieuwd hoe lang Van Ranst opgesloten blijft. Stel, ze vinden hem nog steeds niet na vele maanden en MVR komt uit zijn kot. Vervelende situatie inderdaad.
Laatst gewijzigd door Weyland : 23 mei 2021 om 18:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De lockdowns hebben stress en depressie verviervoudigd, het lijkt me dat Van Ranst duidelijk als dader kan aangezien worden voor de toestand van Jürgen. De maatregelen hebben geen duidelijke medische basis maar de gevolgen voor de mentale gezondheid waren wel duidelijk vanaf het begin. Tijd voor een 2de Nuremberg lijkt me.
"There have been reports of heightened anxiety about COVID 19 leading to psychosis and related psychopathology" https://www.nature.com/articles/d41586-021-00175-z |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Die ligt nu in stelling met verrekijker en geweer. De knokploeg van de SP ligt er rond in loopgraven en in de bomen. En Jurgen? Die zit met nen "Duvel" ergens op een terrasje in het buitenland. "Opdracht geslaagd", aantonen dat alles hier vierkant draait wat men je ook wijsmaakt.
![]() |
![]() |
#16 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Voila zie, nagel op de kop.
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of hij ook ging doorslaan zonder lockdown is moeilijk te zeggen. Maar dat ie door zou slaan staat imo vast cf. z'n PTSD. Hij heeft volgens mij eveneens een vorm van grootheidswaanzin wat zich dan weer vertaalt met in de media te willen komen/met grote bombarie verkondigen virllogen + het regime iets aan te willen doen.
In ieder geval, hij is mataglap gedraaid en hopelijk richt hij geen verdere schade aan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat de schade betreft. De enige schade die er is hebben de politiek, het leger en de politiediensten zichzelf aangedaan.
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn die brieven ergens compleet te lezen? De media pikken er telkens maar enkele selectieve puntjes uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.hln.be/binnenland/coning...-wil~a5232a7d/ ![]() De complete inhoud staat ergens op het net, ben momenteel te exhausted om het op te zoeken, maar er stonden dus wel dreigementen in tov virologen + regime. |
|
![]() |
![]() |