![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik laat de tekst even voor zichzelf spreken.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210706_97351819 “Gezondheid gaat boven alles” Bij Jongerentravel testten intussen acht jongeren en twee monitoren positief. Het signaal voor de organisatie om een officieel een streep te trekken onder de reizen richting Spaanse costa’s. Gevolg: enkele honderden jongeren zien hun droomreis na anderhalf jaar corona in het water vallen. Ze waren toch wel “licht panisch” op de bus richting luchthaven gisteravond. Reisde het coronavirus mee of niet? Silke Haezaerts (19) en haar vriendinnen hadden er net een weekje zon, zee, bars en discotheken in het Spaanse Lloret de Mar opzitten. ... Best spannend allemaal. Ik denk niet dat ik ziek ben, maar sommigen hebben keelpijn. Hopelijk is het van de airco.” “Mijn zoon voelde zich niet ziek, maar testte ook positief. Een ander deel van de vriendengroep ook.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pol Pot had gelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het ziet ernaar uit dat alle typische "jongerendeals" van de reisbureaus naar de "bekende fuif adresjes" geelimineerd zullen worden...
We moeten vooral begrijpen dat de reisorganisaties niet het risico willen lopen juridisch verantwoordelijk gesteld te gaan worden...Beovendien,we weten het uit de ervaringen vorig jaar,riskeren ze plotsklaps met duizenden klanten ergens "tussen wal en schip" geconfronteerd te raken omdat ergens een overheid het op de heupen krijgt.... Dat is in de hudige lange-tenen en angstzweet-maatschappij een gigantisch risico natuurlijk... Dat virusje op zich,voor die doelgroep,is waarschijnlijk onbeduidend... (nu even wachten tot een mede-forummer het harstverscheurend verhaal post van een jonge mens met zware covids-gerelateerde problemen om mijn bewering te ontkrachten.... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 7 juli 2021 om 17:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.hbvl.be/cnt/dmf20210304_95777974 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze gaan nu alle jongeren terughalen uit Spanje met bussen zodat ze zeker allemaal besmet gaan worden, je kunt niet grondig genoeg werken.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210708_92411547 |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een reis waarin iemand positief test zelf afgelasten tot daar toe, maar andere reizen gaan afgelasten? Dan had je ze beter nooit laten doorgaan want je wist op voorhand dat dit zou gebeuren. Als ik morgen met een tent in een bos ga zitten in Frankrijk dan ben ik minder besmettingsgevaar dan dat ik gewoon ga werken. En die grenscontroles voor mensen die gewoon DOOR Frankrijk moeten rijden. Eenvoudige wiskunde: Stel, iemand rijdt door Frankrijk in de auto en die auto is DICHT. Wat is de kans dat die iemand gaat besmetten? Wat is de kans als die aan de grenscontrole zijn raampje moet openen bij een controlleur die met 10 duizend mensen in contact is gekomen mits andere controles? Sommige maatregelen vind ik toch vrij absurd eigenlijk. Ze werken bijna averechts. Gelijk mondmaskers. Mensen doen dat dan compleet verkeerd: Ze zitten dat ding heel de tijd op en af te zetten en met hun vuile handen rond hun gezicht. Als je altijd buiten bent heeft dat toch geen enkel nut? Danm laat je het beter af. Da's hygiënischer vind ik (maar dan krijg je een boete, want je hebt blijkbaar niks te vinden?)
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rotverwende jongeren…
![]()
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() kom kom
op een rechts forum moet ge het anders bezien da kind zou nooit werken en als parasiet altij op kosten vd staat leven, die rolstoel is duurder als een doorsnee 2e handswagen. die haar dood is gewoon een besparing |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Are you kidding? Geboortejaar 1937.
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat was het ook toen ze baby Pia de dure behandeling weigerden, oude vandagen echter mogen vele miljoenen per persoon kosten aan corona maatregelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |