![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrouwen en mannen moeten gescheiden lessen volgen.
Persoonlijk vind ik dat geen drama en zijn volgens mij de meeste vrome moslims daar voorstander van. Ook hier willen ze aparte zwemuren voor vrouwen en aparte uren om te fitnessen. Ook in de moskee gebeurt alles geschieden dacht ik. Trouwens nog niet zo lang geleden waren mannen en vrouwen hier ook gescheiden tijdens eucharistievieringen. Ik vind het alleszins geen reden om asiel te komen vragen. Je bent een vrome gelovige of je bent het niet. Ieder heeft de keuze? https://www.hln.be/buitenland/afghaa...eidt~a9f456a8/ Laatst gewijzigd door fred vanhove : 6 september 2021 om 21:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat hebben we geleerd: volstrekte scheiding van staat en religie is noodzakelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Let erop, kan nog naar Bxl overwaaien.
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Laatst gewijzigd door Vlad : 7 september 2021 om 06:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Ik_ben_Malala
Dat jongens en meisjes samen onderwijs moeten krijgen mag dan wel zijn. Volgens mij is het inderdaad beter dat gescheiden te doen. In deze samenleving dwingen ze man en vrouw tot 1 staatsgeest die hun rollen verdeeld. De vrucht is ons vandaag bekend.
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() ![]()
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Een hoog transgender gehalte?
![]() |