![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Telenet verhoogt tarieven met 6 procent
Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar is de vorige jaren al dikwijls sprake over geweest, dat de ‘Belgische telecomtarieven peperduur zijn’ ten opzichte van andere landen.
Is het wachten op een vierde speler in de zin van 'alleen meer concurrentie op de telecommarkt kan de prijzen verlagen?'
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.gva.be/cnt/dmf20230413_95475085
Van mij mogen ze dat , hoe hoger hoe liever , ah ja eeeej , ben toch geen klant !! ![]() BTW: Een aantal tarieven zullen tot op heden buiten schot blijven , o.a. BASE-abonnementen , entertainmentpakketten en installatiekosten zal Telenet dus nog niet verhogen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 13 april 2023 om 21:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fuck Telenet. Ga naar Vikings. Das Fiber en supersnel als ge 10 euro meer bovenop uw abo betaalt.
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Telenet ging bij aansluiting mijn abo bij orange stopzetten, niet gebeurd waardoor ik 100 euro extra kosten had. Ik sloot een gsm abo af, ze begrepen dit verkeerd en sloten mijn abo aan bij de nr waar ik het mijne bij afsloot, 100 euro extra meer...
Door hun service ben ik dus 200 euro kwijt (ongeveer). Bij Vikings nix problemen en is alles sneller dan bij Telenet waar ik 100 per maand betaalde. Ik betaal nu voor onbeperkt internet, sms'en en tv nog geen 60 per maand. Tv is tv vlaanderen.
Job 13:5 Laatst gewijzigd door CUFI : 13 april 2023 om 21:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het gekabeld moet, zit je altijd gescheten met Telenet of Belgacom. Behalve als bedrijf kan je bvb ook met een Colt of Euro Fibre in zee gaan, maar dat is voor particulieren onbetaalbaar en dan moet die kabel ook nog in uw straat liggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het enige wat ik nodig heb is een snelle lijn ik zorg zelf voor mijn firewall en TV gaat via Amazon en Netflix. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben altijd al heel tevreden geweest over Telenet (en nu nog steeds).
Altijd goeie klantenservice, alles werkt steeds perfect of het wordt snel opgelost. Maar ze beginnen stilaan wel mijn botten uit te hangen met hun prijsverhogingen. Wij betalen nu iets van een €130 voor onbeperkt internet (vast en mobiel), 3 gsm's, vaste telefoonlijn en tv via digicorder. Daar nog eens 6% bij is een verhoging van pakweg €10. 't Is dat ik van de concurrentie ook niet veel goeds hoor (mijn dochter werd zot van Proximus) maar ik ga toch eens rondkijken naar alternatieven.
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Al zal dat met die fiberklaar wel opgelost moeten zijn. En vergeet niet, alle niet Telenet leveranciers gebruiken de proximus draad. (voor particulieren spreek ik dan) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() ik betaal nu 66,1 euro voor Ttv en internet ; ik begin dat veel vinden , Telenettv is ni altij zn geld waard
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik betaal gewoon basic internet.
Mijn baas legt de helft bij, en betaald mijn Orange GSM abo. Toch een voordeeltje van werken.
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat het vlaams is hé.
En waarschijnlijk ook niet duurder. Via satelliet : https://www.tv-vlaanderen.be/tv-via-satelliet/ https://www.tv-vlaanderen.be/tv-via-...en/basic-plus/ Via Internet : https://www.tv-vlaanderen.be/tv-via-internet/ https://www.tv-vlaanderen.be/tv-via-...n/app-tv-plus/ Laatst gewijzigd door Henri1 : 20 juni 2023 om 17:18. |
![]() |
![]() |