![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() https://www.wsj.com/articles/why-the...ce-11656951993
The Wall Street Journal, elite-media par exellence, begint het vaccinatie-narratief in twijfel te trekken. Luidt dit het einde in van het covid-narratief? Dat narratief was; "dit is een nieuw virus, waardoor "de zorg" zal overbelast worden en quasi iedereen op straat dood gaat neervallen, maar wij van WC eend zullen u redden door een experimenteel goedje te injecteren"
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 7 juli 2022 om 08:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat ze eerst eens de volledige procedure doorlopen alvorens kinderen te injecteren.
![]() |
![]() |
#3 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De narratief-verspreiders mogen aan de lantaarnpaal.
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is geruststellend uiteindelijk, dat de hysterie gaat liggen. Nu wachten op het besef van hoe waanzinnig het was : de economische ramp die veroorzaakt werd en waar we nu de gevolgen van zien, zal misschien helpen, hoewel ze het op de oorlog in Oekraine zullen steken zekers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar het ergste is niet eens die zinloze vaccins voor jongeren. Het ergste is de aanslag op hun vrijheden, hun sociaal leven, hun kindertijd, en hun onderwijs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want de echte reden was niet de gezondheid van de kinderen, maar (het toen al onbereikbare) domme idee van besmettingen van ouderen ermee tegen te gaan. Laatst gewijzigd door patrickve : 7 juli 2022 om 09:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoniet stem ik voor het Syndroom Van Damme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Steven Van Klucht zegt nu opeens hetzelfde als onze forumvirologen.
Het publiek dat naar festivals gaat, is meestal jonger en niet de grootste risicogroep voor corona. Mensen met een kwetsbare gezondheid, gaan daar meestal niet naartoe. Al blijft hij beweren dan een booster 70% tot 90% beschermt tegen ziekenhuisopname, wat toch weeral totale BS is, we krijgen daar niet eens cijfers over. https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220708_91672325 |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
Men gaat gewoon de geschiedenis herschrijven.
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is toch het probleem met de antivaxxers, zij blijven maar doorzeuren terwijl ze niet verplicht zijn of waren zich te laten vaccineren.
Laat iedereen doen, maar neem er wel de consequenties van (mogelijk geen reizen naar sommige landen). En selektief bepaalde ‘studies’ ‘interpreteren’ maakt weinig indruk.
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar een aantal van hen kan er niet genoeg van krijgen en blijft dagelijks voort semmelen over iets dat niet meer bestaat : vaccinatieplicht en CST. Nu, ik ben al heel blij dat het gelul over de veearts en de dansleraar stilgevallen is. ![]()
Laatst gewijzigd door Pandareus : 8 juli 2022 om 07:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je zegt "je bent vrij om mij af te zuigen of niet, maar wie mij niet afzuigt mag geen sociaal leven meer hebben", ja dan wordt men ook niet gedwongen om mij af te zuigen, zou je kunnen zeggen ![]() Maar het zacht dwingen tot "vaccineren of Untermensch" was natuurlijk maar een een klein onderdeel, en veruit niet het ergste, van het totalitaire regime he. Het zijn de botte vrijheidsberovingen die veel erger waren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn er ook zo die blijven doordrammen over de jodenverdelging, lang nadat de laatste gaskamer gestopt was met functioneren he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 8 juli 2022 om 11:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
Ge hebt de hele tijd meegeheuld en de zachte en harde chantage van de overheid mee verdedigd. Dacht je dat we dat zouden vergeten?
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 8 juli 2022 om 11:35. |
|
![]() |
![]() |