![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Minister-President
|
![]() België lijkt met de Vivaldi-regering, waarin groen-rood achter de schermen de plak zwaait en marionet De Croo alle richtingen uitstuurt, wel aanwezig te willen zijn op de op zijn minst dubieuze antiracismeconferentie van de Verenigde Naties op 22 september in New York.
Volgens N-VA doet België dat beter niet omdat heel de conferentie baadt in een sfeer van antisemitisme. Veel andere Westerse landen sturen daarom hun kat. Alleen de woke, links-gestuurde Belgische regering-De Croo lijkt het buitenbeentje te willen zijn. https://www.knack.be/nieuws/belgie/n...s-1772123.html Citaat:
Laatst gewijzigd door WYSIWYG : 30 augustus 2021 om 08:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De NVA baadt zelf in anti semitisme als ze alleen in jodenwijken dna gaan swappen en ongrondwettelijk met slijpschijven Joodse panden betreden.
Dat deden ze naar mijn mening om de aandacht van Brusselse rellen af te leiden en alzo “evenwicht” te creëren. Dat die partij zichzelf nog serieus neemt ![]()
![]() |
#3 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Dat had niets met antisemitisme maar alles met ordehandhaving te maken.
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar die ministers die ons coronaterrorisme afdwongen zen NIET verkozen. Ontslagen waren van doen, maar door hun collaboratie stappen ze rijker uit de politiek dan eenders welke generatie politici voor hen. Misschien dat een bende *censuur* dat normaal vindt en onder een nieuwe swastika gebukt wilt leven, maar dan nu vertegenwoordigt in een VN vlag waarachter grootmachten staan die op de dood van een ander hun leven willen verlengen, in mijne geest en biologie krijgen ze geen vrijwillige toegang. Die *censuur* nu beslissen over het lot van miljoenen zielen zijn te laf een kat een kat te noemen en bukken zich diep voorover om zich door den duivel in hun g.....
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 30 augustus 2021 om 09:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind bevolkingsgroepen in de media tentoonstellen (om aan te zetten tot stigmatisatie) vrij antisemitisch als het Joden betreft, u niet? De ene haatzaaier wijst de andere haatzaaier na, samen wijzen ze elkaar na en denken ze daarom de “goeie” te zijn.
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 30 augustus 2021 om 09:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat is onderdeel van het democratisch proces.
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Juist, dit anti semitisch optreden diende louter daar de aandacht van af te leiden. Ik kan dat niet bewijzen, maar ge kunt me evenmin het tegendeel bewijzen.
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Ik dacht niet dat N-VA in Brussel de touwtjes in handen heeft.
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() woke?
Bettens gelezen dit weekend? Citaat:
![]() of haar brein verandert is? moest ik dit als originele man durven zeggen dan vrees ik toch dat ik direct voor oppersexist zou worden uitgemaakt terecht maar als de dader een ex-vrouw is dan mag dat blijkbaar toch verwarrend |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() - lol -
Het is de stoute N-VA.
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toeval? Wat het ook was, het is in mijn observatie een vorm van antisemitisme. Je weet dat je dat taktvoller kan doen dan via de media haat te zaaien. Je weet dat zoiets antisemitische reacties teweeg zal brengen, maar toch werd er maar 1 groep/wijk geviseerd via de media.
![]() |
![]() |
#13 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar....... waarom wil de regering-De Croo het woke buitenbeentje spelen?
Laatst gewijzigd door WYSIWYG : 30 augustus 2021 om 09:51. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die mens is slimmer dan u en mij gecombineerd. Als hem zich van de domme houdt, is dat de slimste mogelijke zet op het schaakbord. Dus dicht hem vooral niet te weinig toe ook niet, dat is een politiek genie.
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 30 augustus 2021 om 09:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() omdat het een bende platbroeken is.
![]() |
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo zijn de Walen gerustgesteld en weten ze dat ze alles gedaan krijgen omdat de 'Vlamingen' in de federale radeloos zijn en tegen elke prijs hun postjes willen behouden.
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() dan zou je zoiets neit zeggen
![]() toch straf dat dit zonder morren passeert en zeg nog eens dat men bij al die dingen neit in allereerste instantie naar de dader kijk om iets al dan neit te veroordelen geboren mannen moest maar eens zoiets uitbraken. vind ik echt veel en veel erger als de cafepraat van Demarez om eerlijk te zijn |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik las ‘Freilich’. Verder moet ik niet lezen.
België moet naar die conferentie gaan. Kritiek op Israel mag niet gecensureerd worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Genoteerd dat de woordvoerder van de liberalen hier wokeness en antisemitisme propageert. ![]()
![]() |
![]() |