![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een leuke video om nog eens terug te zien uit lang vervlogen tijden :
https://www.youtube.com/watch?v=R0dW...dWMKxc52A&t=20 Moest het Vlaams Belang dit vandaag doen in deze extreme "Woke" tijden, de partij zou wellicht verboden worden, maar in deze tijd kon een actie als deze passeren. Leuk detail, later heeft de presentator Emiel Goelen, nog het Vlaams Belang vertegenwoordigd in één of andere Vlaamse media commissie ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik herinner mij dat optreden nog !!
![]() Bwa , ze doen maar op !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Voor mij mag het Vlaams Belang opnieuw wat meer Vlaams Blok zijn, waar is de tijd met de bokshandschoen, zalige tijden waren dat. Tegenwoordig kan niets meer gezegd worden.
https://www.youtube.com/watch?v=0chbK0IAZIQ Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 6 augustus 2021 om 22:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals youtube nu doet maar over het hele internet? Men kan niet alles zeggen he. Al dat gevloek en gepest.
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb het blok steeds maar holle slogans gevonden.
Weet ge, ik moet totaal geen commies, maar die nemen nog initiatieven gelijk geneeskunde voor het volk. Ik zie het blok nooit zo iets doen. Wat roepen en tieren als er ergens en asielcentrum geopend wordt, dat wel. Of hebben die wel degelijk van die initiatieven?
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik herinner mij 2 mensen die dachten dat ze bij een vlaams blok meeting waren ,
en ze waren bij een PVV meeting !! Ik dacht het bij een programma met Paul Jambers was ?? Ik vind het bewuste fragment niet terug (tot op heden) !! Communisten , GROEN , ECOLO , Vooruit , PS , NEE dank u !! Ook aan WOKE: Nee , dank U !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mooi meisje.
Mooie persoon. Lelijke Willy Sommers.
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laten wij nog wat verder in het verleden graven.
Isabelle A schrapt woord neger uit haar oude hit Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De tekstschrijver van "Blank of zwart" lijkt mij een grootgrondbezitter.
Waarom zou een versleten huis enkel voor negers een buitenkans zijn ? Vergelijk het met studenten die in versleten koten verblijven, cohousers versleten huizen huren om te sparen voor bouwgeld of kopers die een versleten huis kopen tegen een prijsje om te renoveren of om ooit omver te duwen en er een nieuwbouw te plaatsen. Dat zijn geen voorrechten van negers alleen. In de nieuwe 2017 tekst gaat over ontheemden met als tekst "Zal zij ooit ergens veilig zijn". Nog zo'n perceptie van iemand die altijd in een goed nest terecht kon. Ontheemden hunkeren niet naar wat tekstschrijver percipieert als een plaats waar ze veilig kunnen zijn, ze willen terug naar hun heem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft wel in veel koeikes hun potje geroerd, koe d. p.
![]() |
#11 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Jammer dat veel oude beelden van het volkse rauwe Vlaanderen van YT zijn verdwenen.
Dat boegeroep bij Luc Appermont toen Pas de Deux ons ging vertegenwoordigen op Eurovisie bijvoorbeeld. Nergens meer te vinden. Dat publiek gedroeg zich dan ook extreem onbeschaafd, maar entertainend is het wel. EDIT: het staat er terug op! https://youtu.be/9SfRTuaFis4 Laatst gewijzigd door Weyland : 7 augustus 2021 om 09:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Appermont was dan ook een gereformeerd koeike, he Weyland.
![]() |
#13 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Eén Vlaamse opmerking waar ik niet mee akkoord ga: "dat nummer is zijn tijd ver vooruit." Dat nu weer ook niet. Het blijft bagger. ![]() Laatst gewijzigd door Weyland : 7 augustus 2021 om 09:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Seefhoek, Jambers Deel 1 https://m.youtube.com/watch?v=8VLDFgKqpTk Deel 2 https://m.youtube.com/watch?v=xtuEeW3Daow
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat klopt Isabelle A heeft een mooi snoetje. Wat is er van haar eigenlijk geworden? Toch niet geëvolueerd tot een sloor aan de wastobbe?
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
Ik vraag mij af wat van die "helden" is gekomen ? Te vroeg oud geworden verzuurde peekes die het godgeklaagd vinden dat weerloze meisje van 16 geïntimideerd worden de dag van vandaag ?
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Tuurlijk, die posten filmpkes op Twitter....
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit respect voor je madam (en een beetje voor jou ook) ga 'k hier nu ne keer niet op antwoorden seh, Kjoe.
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |