![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Profetische woorden van 35 jaar geleden!
In Europe and America there's a growing feeling of hysteria Conditioned to respond to all the threats In the rhetorical speeches of the Soviets Mister Khrushchev said, 'We will bury you' I don't subscribe to this point of view It'd be such an ignorant thing to do If the Russians love their children too How can I save my little boy From Oppenheimer's deadly toy? There is no monopoly of common sense On either side of the political fence We share the same biology Regardless of ideology Believe me when I say to you I hope the Russians love their children too There is no historical precedent to put The words in the mouth of the president There's no such thing as a winnable war It's a lie we don't believe anymore Mister Reagan says 'We will protect you' I don't subscribe to this point of view Believe me when I say to you I hope the Russians love their children too We share the same biology Regardless of ideology What might save us, me and you Is if the Russians love their children too [/COLOR] We delen dezelfde biologie, ongeacht ideologie Maar wat zou ons, mij en jou kunnen redden? Is of de Russen ook van hun kinderen houden? Zouden Russische bodybags het tij kunnen keren?
"L'homme n'est ni ange ni bête, et le malheur veut que qui veut faire l'ange fait la bête."Blaise Pascal Laatst gewijzigd door koppijn : 7 maart 2022 om 19:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Russians
(STING)
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 8 maart 2022 om 07:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |