![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() William Boeva bekritiseert oa het programma Down the Road.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220913_95851740 Citaat:
Ik kijk niet naar dergelijke programma’s. Hoe ‘schattig’ en goedbedoeld het ook mag zijn, ik vind het nog altijd verschrikkelijk irritante emo-tv. Het is natuurlijk wel een spagaat. Wat denk jij?
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 13 september 2022 om 22:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In zekere zin kan ik Boeva wel volgen.
De mensen met het syndroom van Down in "Down the road" worden uiteindelijk geselecteerd. Ze zijn nog zelfredzaam. Het schetst een beeld alsof ze allemaal zelfredzaam zijn, wat niet juist is. Boeva vindt dat de beperking wordt geminimaliseerd. Zie: VRT NWS |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Er valt heel wat te bekritiseren aan de BRT, waarom U beperken tot een specifiek programma?
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() vroeger was er het rariteitenkabinet op de kermis
nu is er de vrt
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor wie zich daar laat aan vangen natuurlijk... Enig niveau moet je op de Vlaamse zenders niet meer zoeken.
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van VTM en Co krijg ik gewoonweg maagzuur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Artikels die de woorden 'witte man' bevatten neem ik al bij voorbaat niet serieus. Gek hoe gedwee zovelen die retoriek overnamen omdat grote baas Amerika ermee begonnnen is. Potentieel seggregatoire praat is het.
Nu heb ik het programma niet gezien, maar ken ik wel de teneur ervan. Men is heden ten dage gewoon veel te langtenig geworden. Mijn grootouders vonden de mensen die klakkeloos hun pastoor volgden even belachelijk als ik wokers en covidioten vind. Laatst gewijzigd door Weyland : 14 september 2022 om 09:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De cultuursector kan nogal een stukske zagen. (Nigel Williams, dacht ik)
Niet teveel zagen wat wel en niet mag. (over kunst en humor) Kamargurka.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad, irritante emo-BS met een paternalistisch sausje erbovenop. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Voor wie graag de andere downies ziet is er nog de zevende dag.
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vroeger moest ge naar 't café om eens stoom af te laten.
Het enige alternatief was om je frustraties eens deftig op te schrijven, en dus kwamen ze niet zo gauw in een gazet. Nu kan een aap met een hoed op, heel toevallig, de actualiteit dagenlang beheersen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN