![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even een nieuw draadje openen ,want het zou wel eens LANG kunnen duren...
Feit: In juni 2023 verlaat de huidige commissaris-generaal van de politie ,het hoofd van de politie dus,zijn post.... Ik laat nu in het midden of dat pensionering is of andere reden Feit: Luidens het artikel is er op dit ogenblik,eind april 2023 zelfs nog geen start genomen met de procedure om zijn vervanger aan te wijzen... Dit is Belgie.Dat betekent dus niet dat iemand uit het tweede echelon aangewezen wordt als opvolger door het Korps Federale Politie zelf,neen,dat komt toe aan de Federale Regering... https://www.brusselstimes.com/belgiu...-for-new-chief Of nog,Belgie wordt vermoedelijk het eerste land op de aardkloot met een politie die moet werken zonder opperhoofd... Het is gelijk hoe je daarnaar kijk,hopelijk wordt dit SNEL beslist....Geen enkele organisatie zou dienen te werken ZONDER chef...(ik heb het niet over "Managers",ik heb het over CHEF's.... Naar verluid is de huidige commissaris generaal onpopulair.....in mijn lange carriere bij verschillend bedrijven heb ik geleerd dat dit GOED is.....een chef is een chef.....geen "confidant".... Laatst gewijzigd door kelt : 28 april 2023 om 08:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stom dat er zo lang wordt en werd gewacht om een opvolger te vinden.
Zo te lezen kan dit nog efkes duren. Zo'n gasten hebben een adjunct (rechterhand). Die zal het voorlopig moeten doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gouverner, c'est prévoir. Behalve voor Vivaldi.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |