![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Noorwegen hielp wat en trapte op 't frustraat van het Kremlin zijn eksteroogje sinds 2015 met "Okkupert".
De wereld, 'We The People' en uiteraard Eurolanders stonden erbij en keken ernaar... blik op oneindig, verstand op nul. James Kirchick (auteur van o.a. “The End of Europe,”) schreef in 2016 een artikel dat toendertijd zelfs Finland nog wat ongemakkelijk op de stoel deed schuifelen: lees het hier, 't is goed, 't is ambetant, 't is een feit. Citaat:
Way to go, tovarish Vlad!
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 30 september 2022 om 03:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Huh ?
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal de laatste zijn om je te verwijten dezelfde naam als die Russische eikel te dragen.
Iedereen moet zijn kruis te dragen. Enfin, bijna iedereen toch. (Velen hier hebben een geïmporteerde meid uit Flipperland daarvoor.)
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. Laatst gewijzigd door IJsboer : 30 september 2022 om 12:07. |
|
![]() |
![]() |