![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() DAT IS HIER NIET MEER INTERESSANT OM TE DISCUSSIEREN. ER LOPEN HIER TEVEEL MENSEN DIE GEHERSENSPOELD ZIJN DOOR VB. TEVEEL IS TEVEEL EN IK DENK DAT IK HIER VOOR NIETS AAN HET DISCUSSIEREN BEN, JA IK GEEF MIJN MENING VRIJ, IK PROBEER ZOVEEL MOGELIJK OBJECTIEF ZIJN MAAR JA ER IS ALTIJD IEMAND DIE HET KLOOT. EN DIE ENE WORDT NIET GEKRITISEERD DOOR EEN ANDERE BLOKKER OF VLAMING. IK MOET ALTIJD HEM WIJSMAKEN.
ALS VL-BLOK AAN DE MACHT KOMT. MET HUN STANDPUNTEN ALS -Profeet Mohammed is een pedofiel! -Turkse genocide tegen Armeniers... -.............................................. MIJN LAATSTE WOORDEN. DE MANNEN KUNNEN ALLEMAAL EEN PER EEN KOPJE KLEINER WORDEN. WAT ZITTEN DIE MANNEN VAN VLAAMS-BLOK TE ZEVEREN OVER GENOCIDE. ZIJN WE ACHTERLIJK OFWAT? WAAROM DOEN ZE GEEN HISTORISCHE ONDERZOEKEN? WAAROM SPREKEN ZE NOOIT OVER SLACHTINGEN TEGEN TURKEN? WAAROM WAAROM WAAROM???? GEWOON VOOR PLEZIER ZAL IK DIE VANHECKE...... ALS ZE ZOIETS IN HET PARLEMENT OF ELDERS ZULLEN BRENGEN, ZWEER IK HIER DAT IKZELF HET PROBLEEM ZAL OPLOSSEN. ZE MOGEN HISTORICI LATEN ONDERZOEKEN DIT DAT... MAAR NIET ALTIJD AFKOMEN MET 'DREIGING'. EN WIJ ZIJN GIN MAROKKANE WIJ DOEN WAT WIJ ZEGGEN. GEDAAN MET ZEVER IK STOP MET DISCUSSEREN OP DIT FORUM. DAT IS HIER ZEVER AAN HET WORDEN. VLAAMS-BLOK PORTAAL PRECIES. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bij de peiling over het referendum over de toetreding van Turkije tot de EU kan je zien hoeveel Blokkers en niet-Blokkers hier zitten. Iets meer dan 1 op 3 van de forumgangers hier stemt Blok, iets minder dan 2 op 3 stemt niet Blok (en dit op een totaal van 52). Dat wil dus zeggen dat de verhouding Blokkers/niet-Blokkers op dit forum bijna geheel overeenkomt met de huidige politieke situatie in de stad Antwerpen, de economische hoofdstad van Vlaanderen en op politiek vlak zoals vaak in het verleden gebleken is, voorloper. In geheel Vlaanderen is die verhouding momenteel 1 op 4. Als we aannemen dat de mensen op dit forum politiek bewust zijn en qua trend vooruit lopen op de rest van de bevolking die niet zo politiek minded is, dan vormt dit forum een redelijk goede afspiegeling van hoe het politieke landschap in Vlaanderen (in aantal stemmen) er over pakweg 5 �* 6 jaar zal uitzien. Of je dat nu graag hebt of niet... Laatst gewijzigd door Darwin : 13 oktober 2004 om 22:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() Ocharme toch, de onschuldige Elturco wordt gepest ... Dingen die gij zegt zijn anders vaak ook niet al te proper zenne ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Te veel parasieten (Turken hier)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementslid
|
![]() Je mag je zo snel niet geviseerd voelen, dat er hier rondhangen die bij gebrek aan discussievermogen persoonlijk worden betekent niet dat iedereen hier zo is.
Door even heftig terug te reageren speel je gewoon in hun kaarten, dat is hun doel. Er zijn hier mensen van alle slag (ook vlaamsblokkers) die wel in staat zijn een deftig "gesprek" te voeren. Zo'n 2/3 volgens Darwin. ![]()
![]() |
#7 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Ga eerst eens zelf geschiedenis bestuderen kerel, nog nooit van het Ottomaanse rijk gehoord zeker? Bulgarije? Konstantinopel? Arabië?
![]() |
![]() |
#8 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
[size=5]...NOT[/size] ![]()
![]() |
![]() |
#11 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
P.S; beter geblaf van de honden dan hun gebijt !! P.S.S;mijn bedoeling op deze post is voor niemend beledigend bedoelt !!
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 14 oktober 2004 om 12:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik zie hier tussen haakjes geen enkele Vlaams Blokker met als onderschrift een soldaat met M16 machinegeweer over een Vlaamse Leeuw.
"January 15, 1916 - To the Government of Aleppo - We are informed that certain orphanages which have opened also admitted the children of the Armenians. [...]the Government will view the feeding of such children or any effort to prolong their lives as an act completely opposite to its purpose, since it regards the survival of these children as detrimental. - Minister of the Interior, TALAAT." Laatst gewijzigd door Joriske : 14 oktober 2004 om 12:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
-het gaat slecht met de economie -mensen zoeken zondebok -er komt (waarschijnlijk ) een extreem rechtse partij aan de macht (met de zondebokken) Jullie hebben zoiets van als de Moslims er niet waren is al het leed weg van de wereld. Jullie zijn de de ondekkiingsreizen wel heel snel vergeten toen jullie heel afrika uitmoorden. En daar profiteren we in de westerse wereld nog steeds van (cacaoboeren etc.) Mjah, jullie hebben vast begrepen dat ik ook stop met discussieren op dit forum er zijn trouwens betere forums http://forum.fok.nl http://forum.turksnl.net mzzzzzzzls |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#17 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Afrika was in de latere koloniale periode (vanaf 1900) er veel beter van af, mede door de Europese overheersing. De corrupte boel die je nu op dat continent vindt is enkel en alleen te wijten aan het feit dat de meeste Afrikanen gewoonweg niet klaar waren voor onafhankelijkheid; vóór die onafhankelijkheid ging het in bijna alle Afrikaanse landen veel beter met de gewone bevolking, dat kan niemand ontkennen. Als je bovendien de geldstromen berekent van en naar de colonies doorheen de geschiedenis, kom je tot de conclusie dat er op lange termijn meer geld naar infrastructuurprojecten e.d. in die colonies is gevloeid dan omgekeerd. Z'n rijkdom heeft het Westen vooral te danken aan de industriële revolutie en de daardoor verhoogde productiviteit. Er zijn tal van landen zonder wereldrijk (Oostenrijk, Zwitserland, Scandinavië,....) die ook zonder kolonies goed hebben geboerd. De colonisatie was een gevolg van die industriële revolutie en grotere rijkdom, niet omgekeerd.
"January 15, 1916 - To the Government of Aleppo - We are informed that certain orphanages which have opened also admitted the children of the Armenians. [...]the Government will view the feeding of such children or any effort to prolong their lives as an act completely opposite to its purpose, since it regards the survival of these children as detrimental. - Minister of the Interior, TALAAT." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
"January 15, 1916 - To the Government of Aleppo - We are informed that certain orphanages which have opened also admitted the children of the Armenians. [...]the Government will view the feeding of such children or any effort to prolong their lives as an act completely opposite to its purpose, since it regards the survival of these children as detrimental. - Minister of the Interior, TALAAT." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |