|  | Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. | 
| 
 | |||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen | 
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. | 
|  | 
|  | Discussietools | 
|  19 november 2022, 10:50 | #1 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd:  4 juli 2004 
				 |  Vivaldi klettert: Weigeren aan GB materiaal te verkopen: gigant. dogm. dwaasheid. Een partner, niet in de EU, maar wel buurland en lid Navo, geen spullen willen verkopen: beledigend, vind ik. Dat dan laten uitlekken uit de beslotenheid van de regering: ook al not done, vind ik. titel: Spanningen binnen regering om gelekte militaire informatie: “Onaanvaardbaar om België belachelijk te blijven maken” link: https://www.hln.be/binnenland/spanni...aken~a03d1225/ Citaat: 

__________________ Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) | |
|   |   | 
|  19 november 2022, 12:10 | #2 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 21 september 2009 
				 |   Ecolo/Groen is baas in Belgie. Tja, Vivaldi hé, leve Belgie. 
				__________________ Citaat: 
 | |
|   |   | 
|  19 november 2022, 12:34 | #3 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 23 augustus 2002 
				 |   Ja bij de eerstvolgende mega deal van FN met een "bevriende" "prille" "democratie"  moet toch minstens een belangenconflictje waard zijn. | 
|   |   | 
|  19 november 2022, 12:54 | #4 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 24 november 2012 Locatie: Toxandrië 
				 |   Een echte schande. De Britten zijn ons hier al tig keer komen redden. De psychoten van Ecolo en Groen horen in de gevangenis thuis. 
				__________________ Tijd voor Ättestupa. Laatst gewijzigd door Vlad : 19 november 2022 om 12:54. | 
|   |   | 
|  19 november 2022, 13:20 | #5 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd:  4 maart 2009 Locatie: De Verenigde Nederlanden 
				 |   Dat vind ik ook. Gilkinet moet de boemerang met een ferme smak terug in zijn gezicht krijgen. Dat heb je met die waanzinnige fanaten van Ecolo-Groen. 
				__________________ Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. | 
|   |   | 
|  19 november 2022, 13:28 | #6 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 23 augustus 2002 
				 |   We kunnen alleen nog gaan voor het failisement van FN.  Het doet mij als schutter pijn , maar als ze het zo willen spelen,  Mij goed. | 
|   |   | 
|  19 november 2022, 13:40 | #7 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 28 juli 2010 
				 |   Citaat: 
 | |
|   |   | 
|  19 november 2022, 13:44 | #8 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd:  4 maart 2009 Locatie: De Verenigde Nederlanden 
				 |   Bang dat de reputatie van Vivaldi een deuk krijgt? Het is te laat om bang te zijn, het is reeds gebeurd. 
				__________________ Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. | 
|   |   |