![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sinds enige tijd is het eerste artikel dat je krijgt niet meet het meest betrouwbare maar een AI antwoord.
Dat ken in sommige gevallen correcte informatie leveren, maai soms ook complete onzin.
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is wat AI zegt.
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bwoafff...doen we hier op het forum al 25 jaar....
zonder al die AI brol..... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En die AI search doet ook Google regelmatig crashen op Safari.
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik gebruik Google zo weinig mogelijk al dringt het zich overal wel op.
AI daar heb ik ook geen boodschap aan. CoPilot ook niet al dringt men dat ook op. Remove AI ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |