![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Denken jullie dat de Antwerpse perikelen van onze geliefde politici invloed gaan hebben op 18 mei?
Of heeft de kiezer niet zo'n goed geheugen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Vlaams Blok zal in 2006 zeker nog een poging doen om de hele hetze nog eens dunnetjes over te doen, maar ze zullen in de ogen van de kiezer alleen maar ouwe koeien uit de sloot halen. Ze hebben toch ook altijd tegenslag hé, de sukkelaars...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het probleem is dat zelfs wanneer het Blok en het Liberaal Appel samen 49% van de stemmen halen, de corrupte partijen allemaal samen gaan zetelen, zonder programma, zonder visie, zonder concrete afspraken, met als enige doelstelling om de macht maar niet te verliezen.
Wat in feite reeds jaren gebeurt in Antwerpen, vandaar de corruptie , het gesjoemel en het wanbestuur van de laatste jaren. En nog altijd geen sanctie. Ze nemen dezelfde mensen en doen gewoon voort. Een echte schande ! De dieven ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Is toch geen probleem, als politici persoonlijke aankopen doen met geld van de burgers ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ten tweede is het altijd en overal zo geweest dat burgemeester en schepenen vergoed worden voor de gemaakte onkosten. Ik heb het al eerder gezegd: sommigen onder hen hebben wellicht wat ondoordacht met hun kaart omgesprongen, maar ik wil eerst wel wat meer informatie omtrent die uitgaven voor ik bereid ben om over een schandaal te spreken.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die Raf is ofwel blind, ofwel van heeeeeeeeel erg slechte wil.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Aangezien ik de werkgever van die politici ben, wil ik mij het recht voorhouden om ze buiten te kegelen. Trouwens, welke partij is er eigenlijk al in elk corruptie-dossier aanwezig geweest ? Ook "ondoordacht" te werk gegaan zeker ? Patrick "ondoordacht" Janssens kan daar ook van meespreken. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik denk dat alleen in Antwerpen ze allemaal een pandoering gaan krijgen.
De rest van België kan het geen fluit schelen wat ze in dat prutsdorpje uitsteken, zolang ze maar niet teveel lawaai maken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12 |
Burger
|
![]() Als Sp.a en de VLD niet teveel meer in debat gaan met het VB kan het misschiens nog meevallen. De repliek van vooral Voorhamme gisteren in de Zevende Dag op Dewinter sloeg op niks en als ik de commentaren hier en daar lees denk ik daar niet alleen zo over.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat het resultaat in Antwerpen anders wel met veel interesse gaat worden gevolgd door de nationale partijbonzen. En da er ook in andere steden zwaar wordt gesjoemeld. Denk maar aan Mechelen, Luik, Charleroi, Gent, ... Maar die hebben de stinkende potten tot nog toe gedekt kunnen houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
het is een DOMME dief. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat de kies intenties betreft daar kan ik niets zinnigs over vertellen. De onrust op de arbeidsmarkt kan de kiezer zowel naar de sp.a drijven als hem er van vervreemden. De VLD maakt een wat fletse indruk die dan weer versterkt wordt door veel TV optredens. De CD&V begint terug te winnen omdat de anderen geen vernieuwing brengen. De verschuivingen lijken me echter vrij klein. Dat de sp.a met spirit 5% zou bijwinnen lijkt me toch erg veel. Over het VB, de NV.a en Agalev durf ik me niet uitspreken. Het VB zal zoals gewoonlijk wat bijwinnen, Agalev wat verliezen en het NV.a met veel geluk de kiesdrempel halen. Veel verandering zal er niet zijn en nog minder mogelijkheden tot beterschap, maar het kan altijd verkeren. 8) mvg. Rogier ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |