![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron: VRT NWS
Imke Courtois is zwanger en kiest bewust om alleenstaande moeder te zijn. Wat blijkt: Steeds meer vrouwen kiezen ervoor om bewust alleenstaande moeder te worden, zo blijkt uit recente cijfers van het UZ Gent, het UZ Brussel, het ZNA Middelheim en het UZ Leuven. Er zijn een derde meer aanvragen dan voor de coronapandemie, en bij sommige fertiliteitscentra tellen ze een verdubbeling van de cijfers in vijf jaar tijd. Het wijst er volgens experts op dat het fenomeen maatschappelijk aanvaard is. Bon. Dat het maatschappelijk aanvaard wordt, daar kan ik best inkomen. De vraag die ik mij stel is of er niet steeds meer vrouwen zijn die geen vent onder hun dak willen, maar wel kindjes. Wat is de oorzaak ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien gewoon opdat veel van die vrouwen niet op mannen vallen als je begrijpt wat ik bedoel.
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 8 februari 2023 om 16:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sommige vrouwen vinden een penis best een aangenaam speelding, maar ze hebben door dat ze daarom niet verplicht zijn om de hele lul die er aanhangt, mee in huis te nemen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja, er zijn heel wat lesbiennes, en die steken dat hier niet onder stoelen en banken, integendeel, net zoals de homo's. Volgens mij willen veel vrouwen gewoonweg niet het risico lopen slechte ervaringen op te doen met een man. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrouwen worden vaak BOM vanuit het negatieve beeld dat ze van mannen hebben. Ik kan, zelf een man zijnde, hier geen bewondering voor opbrengen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeer inclusief ...
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() zij worden liever geneukt door heel veel verschillende venten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed ja. Ik vind het onderwerp best ernstig genoeg en vatbaar voor discussie. Geen probleem.
Misschien wel spijtig dat alleenstaande mannen niet kunnen kiezen om alleenstaande vader te worden. Laatst gewijzigd door Rudy : 8 februari 2023 om 19:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al die kerels die spreken over jagen, plat neuken, pompen en dumpen. Neuken is fijn maar die hele kut die er aanhangt. ![]() Zoek een andere hobby dan liefde, beide kampen hé. Ga wat vissen ofzo.... Op reis.... Weet ik veel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Ik denk dat het nog veel minder is maar ik hou van de Pareto-vergelijking.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Laatst gewijzigd door Vlad : 9 februari 2023 om 07:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
laat het maar zo, tis al ingewikkeld genoeg. en ik zal dan zelf mijn pint wel uit de frigo gaan halen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar welke man zou zo gek zijn om andermans jongen in huis te halen als je het rijk voor u alleen hebt en zo vrij als een vogeltje doet waar je zin in hebt?
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() we zijn toch nog 2023 eh?We zijn toch niet ineens terug gekatapulteerd naar de jaren 70 toen dergelijke discussies een hot topic was?
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() mannen die rondvogelen zijn helden, vrouwen die hetzelfde doen zijn hoeren
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() dat negatieve beeld komt niet uit de lucht vallen
![]() |
![]() |