Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Oekraïense oorlog
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen

Antwoord

Discussietools
Oud 28 februari 2023, 03:01   #1
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Exclamation Toch verdomd vele Voordelen Russische aanval in Oekraine

onderwerp:

Toch verdomd vele Voordelen Russische aanval in Oekraine

Analyse:

1) OUdHollands CHristelijk Gereformeerd spreekwoord: 'Al het kwaad is toch ergens GOED voor'.

-=-----------------
2) Voordeel Russische oorlog?? KIJK HIEr:

Aantal mensen in bijstand daalt naar laagste punt in bijna tien jaar
Door onze economieredactie
28 feb 2023 om 00:00
0 reacties
394.000 mensen hebben eind vorig jaar een algemene bijstandsuitkering gekregen. Dat is ruim 3 procent minder dan een jaar eerder en is het kleinste aantal sinds maart 2013, blijkt uit cijfers van statistiekbureau CBS.

https://www.nu.nl/economie/6253118/a...tien-jaar.html

---------------------------

3) Gasverbruik in Nederland 25 procent gedaald in 2022, Thanks Slavisch Duiveltje poetin :

Gasverbruik in Nederland op laagste punt in vijftig jaar
Door Ertan Basekin
13 feb 2023 om 00:01Update: 14 dagen geleden
2.4K reacties
We hebben vorig jaar een kwart minder gas verbruikt dan in 2021. Huishoudens waren zuiniger vanwege de hoge gasprijs, terwijl industriële bedrijven de productie tijdelijk hebben stilgelegd of efficiënter hebben geproduceerd. Daardoor kwam het totale verbruik uit op 31 miljard kubieke meter en dat is het laagste niveau sinds 1972, zo meldt statistiekbureau CBS maandag.

https://www.nu.nl/economie/6250752/g...ftig-jaar.html

-----------------------------

4) MInstens half miljoen doden nu tgv die oorlog daar in Oekraine, officieel is het cijfer lager. Ach hele wereld is nu overbevolkt ok, 8 miljard mensaapjes nu dus paar miljoen minder is alleen beter voor het milieu. Covid19 virus oorlog is toch gewonnen door de mensapen die zeker grotere hersentjes en grote lullen hebben dan de microben.

5) HOgere brandstof prijzen zijn het beste voor het milieu. Laat het permanent HOOG blijven, fossielvrije EU kan dan versneld worden.

6) Hogere voedsel prijzen ook beter, alle voer hier is toch al import en dat is milieu vervuilend.

7) Inflatie toegenomen, mooi VOL=VOL Asielstop nu meteen eisen, en Naturalisatie stop Nederland, Belgie, direct goed doen. Moeder Natuur wil dit ook denk ik nu, zo voelt het aan. HIer is overbevolkt dus bouwstop en eea snel beter aanpakken. MIJn FB SS project moet ik snel openbaar hard en agressief aanbieden aan alle White Lives Matter clubjes. Teveel verzwarting kan zorgen voor meer ZWARTE dagen en ZWARTkijkers in Nederland en Belgie. hahhaha ironisch, ik wil als bruintje toch liever meer Wittebroods dagen met echt maagdelijk wit brood in bed als toetje hahha

8) ZOU Poetin nou toch de Messias zijn uit Nieuwe Testament, zal hij Gods Koninkrijk vestigen op aarde, is hij jezus die terug gekomen is??

9) Al laat na middernacht, ijskoud weer, de Delftsche duivels gaan stappen. Dus Satan, Baal en Rawan borrelen nu met mij hier in Delft, flink aantal glaasjes Wodka geschonken, flesje bijna leeg. Satan is tevreden de helle kamers zijn nu goed gevuld en de ruim 122.000 Russische soldaatjes branden verdomd goed in het Hellevuur, tot de eeuwigheid of totdat POetin ook erin gedumpt is.

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 28 februari 2023 om 03:07. Reden: aanvullen
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2023, 15:43   #2
dewanand
Minister-President

Talking 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Poetin wil feitelijk een bloedige etnische zuivering in heel Europa, hele EU ok en dit vertelde hij ook jaren geleden, geen amerikaanse toestanden he met hele verzwarte steden en ghetto's.

dus poetin is een visionaire massa moordenaar, fascist, racist, en het is KARMA he, kan poetin de OMVOLKING dan met bloedig geweld stop zetten en de klok terug draaien tot 4 mei 1945?? De Russen wilden feitelijk heel Europa toen al veroveren en zelf etnisch verder zuiveren, verder dan de Berlijnse Muur.

Wij zijn verdoemd op deze apen planeet ok. aliens volgen ons he en genieten nu van de witte apen oorlog in oekraine, ze geilen erop, primitieve mensapen he die zo elkaar afschieten en verkrachten in ijskou. Elke dag tv shows live he op alien planeten hierover. Aliens willen witte kannibalisme zien in oekraine denk ik, hoe apen elkaar lekker opeten hahaha haha

Oud 2 maart 2023, 15:52   #3
Infowarrior
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
Poetin wil feitelijk een bloedige etnische zuivering in heel Europa, hele EU ok en dit vertelde hij ook jaren geleden, geen amerikaanse toestanden he met hele verzwarte steden en ghetto's.

dus poetin is een visionaire massa moordenaar, fascist, racist, en het is KARMA he, kan poetin de OMVOLKING dan met bloedig geweld stop zetten en de klok terug draaien tot 4 mei 1945?? De Russen wilden feitelijk heel Europa toen al veroveren en zelf etnisch verder zuiveren, verder dan de Berlijnse Muur.

Wij zijn verdoemd op deze apen planeet ok. aliens volgen ons he en genieten nu van de witte apen oorlog in oekraine, ze geilen erop, primitieve mensapen he die zo elkaar afschieten en verkrachten in ijskou. Elke dag tv shows live he op alien planeten hierover. Aliens willen witte kannibalisme zien in oekraine denk ik, hoe apen elkaar lekker opeten hahaha haha
Ik wil dat ook wat dat gij pakt! Maar ik zou dan wel ver genoeg van eender welk forum blijven...
Oud 2 maart 2023, 22:24   #4
dewanand
Minister-President

Talking 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

8) ZOU Poetin nou toch de Messias zijn uit Nieuwe Testament, zal hij Gods Koninkrijk vestigen op aarde, is hij jezus die terug gekomen is??

als de Messias terug komt zal hij zeker kernwapens nodig hebben dus Rusland is een slimme keus.

Poetin zal Gods Koninkrijk op aarde vestigen hahha halleluja hahah hahah 144.000 zwaarbewapende, potente en viriele Russen gaan dan heersen over de hele Aarde.

aardse geschiedenis lijkt op Risk Game ok continu oorlogen en dictaturen overal met massa verkrachtingen, kinderroof.

Wij mensen zijn nu een parasitaire plaag op deze exo planeet

Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be