![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Want als je de gazetten leest lijkt het zo tegenwoordig wel.
Ben je ziek, terminaal, invalide en krijgt een hoop verkeersboetes in de bus staan de gazetten voor uw deur te vechten om toch maar als eerste binnen te geraken. Invalide moet 2 jaar afbetalen voor 36 boetes Terminale patient krijgt 8 boetes En dus verontwaardigiging alom!!! Ocharme... op sterven na dood en dan nog boetes moeten betalen... of rond moeten komen met een armzalig invaliditeitsuitkerinkje en toch geflitst worden... Hoe onrechtvaardig is de samenleving seg... Schande!!!! Laat terminale patienten toch eens gewoon flink gassen, voor die paar maanden dat ze nog hebben... En als je rond moet komen met €1200 per maand is het blijkbaar ook niet meer dan normaal dat je zo snel mag rijden als je wil... Terwijl ik zou denken dat je dan net nog wat extra oplet om zeker geen boetes op te lopen. Het heeft er hier al eens over gegaan (maar ik vind de draad niet direct terug) maar ik denk in al die gevallen steeds: " Wie zijn gat brandt,...." Die mensen krijgen niet zo maar een hoop boetes in de bus he? Die krijg je als je te hard rijdt. Punt. En dat het 'slachtoffer' dan toevallig invalide of terminaal is speelt in heel deze zaak (hoe erg ook voor de snelheidsduivel in kwestie) totaal geen rol. Het feit alleen al dat zo'n mensen met hun verhaal in de gazet willlen komen zegt al genoeg. Die hebben blijkbaar de illusie dat, eenmaal je medisch op de sukkel bent, je wordt vrijgepleit van alle mogelijke plichten.
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja.
Die Plichten hee? Die Maatregelen hee? Die Richtlijnen hee? Die Sociale Afstand hee? Die Blijf In Je Kot hee? Die Laat Je Prikken hee? Ik merkte de voorbije pakweg 5 jaar op dat er elk jaar de week net voor vakantie op secundaire banen politiecontroles opgesteld staan, die alle chauffeurs doen stoppen om te controleren. Kwestie dat het volk tijdens hun arbeitsvrijheid hun gareel niet teveel zouden vergeten? En geen uitzondering voor invaliden en termnalen, iedereen Gelijk Voor De Wet. Tenzij je een gemotiveerde nazi marsjeerder bent, dan ist goe, knijpen we oogske dicht!
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |