![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Israëlisch-Palestijns conflict Oktober 2023 was het begin van een nieuw conflict. Hamas strijders vielen Israël binnen waarop het Israëlische leger reageerde met bombardementen. Alle discussies over dit conflict en het verdere verloop ervan, horen thuis in dit (sub)forum. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Brussel vond het zoveelste pro Palestijnse protest plaats en dit voor de ambassade van Israel.
Ik observeer en stel mezelf dan vragen . Het viel me op daar op je daar in feite de vrouwelijke moslima's op 1 hand kon tellen mannen ook dacht ik maar bon die kan je iets moeilijker onderscheiden. Raar want ik was vandaag even bij Ikea Anderlecht en ik leek daar eerder in Bagdad dan in Brussel . In het restaurant waren de moslima's gezellig koffie en taarten aan het eten en blijkbaar niet direct van plan om naar dat protest te gaan. Ik zag op dat protest vooral van die wollen sokken figuren met de bekende arafat sjaaltjes .....misschien toffe peren maar allesbehalve moslims. Nochtans zie ik ondanks het puin en de ellende daar in Gaza nog steeds alle vrouwen met een niqab rondlopen. Weet niet maar dat is precies het laatste waar ik zou aan denken in een oorlogszone Toch ook raar dat ik weinig hoor of zie van zulkse protesten in de omringende Arabische landen.....Blijkbaar kunnen die moslim broeders hun daar niet zoveel schelen. Waarom moeten ze daar dan zo nodig in Brussel op potten en pannen staan kloppen en niet in al die Arabische buurlanden ??? ![]() https://www.bruzz.be/actua/samenlevi...or-israelische Laatst gewijzigd door fred vanhove : 24 juli 2025 om 22:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We mogen al blij zijn dat er al zoveel van de Brusselse jongeren naar heimweeland of poedersnorriestan zijn.
Anders was de kans op rellen en plunderingen groter.
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De moslims beseffen dat ze er geen beschavingsoorlog van mogen maken want die verliezen ze. Daarom hebben ze onze mongolen voor hun kar gespannen: extreem links. Die doen hun vuile werk en slagen daar veel beter in.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is zoeken naar een moslim, wat een sukkels
En als die zo in gaza zouden durven rondlopen worden ze dood gemarteld door hun lievelingen. De debieliteit is groot bij deze ![]() . Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 25 juli 2025 om 10:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() wat een komedie
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Een kleine honderd wokers. zouden die wel weten wat ze daar doen, heb daar sterke twijfels over buiten lawaai maken en ne keer 10 min op den vrt moslimzender komen. jaja een reportage van tien minuten......
En dan nog snotneuzen die nog onder mama's paraplu wonen. ![]() Laatst gewijzigd door wagner.666 : 25 juli 2025 om 10:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net niet, kijk wat Israeli doen: https://youtube.com/shorts/cNCnaId1_WM
Stop deze genocide, internationaal oorlogsrecht uitspreken en het herstellen van Palestina, niet enkel Gaza. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=fred vanhove;10517444]Nochtans zie ik ondanks het puin en de ellende daar in Gaza nog steeds alle vrouwen met een niqab rondlopen.[/
QUOTE] Bron ? ![]() ![]() ![]() ![]() https://www.aljazeera.com/news/liveb...re-in-question
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]() [quote=ViveLaBelgique;10517645]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=wagner.666;10517659]Veel Pallywood propaganda met dat kloppen op casserollen etc. Moest er daar echt hongersnood zijn waren daar al een paar honderdduizend doden gevallen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.amnesty.org/en/latest/ne...-palestinians/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De business van ochottekes ochaarme is in het westen altijd bijzonder lucratief geweest. Bij Aziaten lukt dat veel minder he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan ook met eigen ogen zien en satelliet beelden vergelijken voor de bezetting van nepjoden en daarna.
Laatst gewijzigd door CUFI : 26 juli 2025 om 06:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat is de enige goeie methode om met hongerstakingen om te gaan.
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En bovendien zijn het gretige subsidie-slurpers.
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je geen moslims in Europa wil was de creatie van een zionistische staat temidden moslimgebieden geen verstandige zet. Men heeft er decennia lange onrust mee in de hand gewerkt, en de bijhorende vluchtelingen.
Ik weet wel, die onrust is door henzelf mee in de hand gewerkt. Maar men moet toch durven erkennen dat zonder die beslissing die regio een stuk minder onrustig was geweest. Het probleem van antisemitisme was reëel maar een joodse staat was daarvoor niet de aangewezen remedie. Er zijn in de wereld genoeg plaatsen waar joden ongestoord konden en kunnen leven.