![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() onderwerp:
Stel Poetin/ rusland valt Europa keihard aan met 1000 raketten... start WOIII Analyse: 1) Stel Poetin draait door en laat Russische leger maar Europese Unie FULL POWER aanvallen met 1000 raketten en zware bombardementen, oa via onderzeeers. Ja dan zal de crisis in de Europese Unie heel dramatisch worden, vooral als Rusland dan energie centra en Telecom centra in Europa opblaast of vitale havens, bv Rotterdam. 2) Rusland wint erbij als Europese Unie aangevallen wordt en gelijk in chaos gestort wordt denk ik nu. Europa heeft veel vijanden dus kijk maar uit ok, blanken zijn het meest gehate RAS nu op aarde en nu is toch al 75 procent van de hele wereldbevolking gekleurd en NIET blank, incl zwart India. India steunt Rusland sowieso dus 1,4 miljard Indiase zwarten zijn anti europa. 3) Het is geen leuke wereld meer voor blanke Europese hetero mannen denk ik. Ik merk toch een vreselijke blankenhaat bij veel hindoestanen die ik kende, en ook negers haten blanken hartgrondig. Ik kijk naar alle parameters vd raciale aspecten. 4) POETIN wil sowieso heel Europa in zijn macht krijgen en het is hem al aardig gelukt zonder een enkele bom te gooien op EU landen. Keurig gedrag tot op heden maar hij kan doordraaien en dan in een woede aanval die 1000 zware raketten afvuren op vitale delen in Europese UNie om de boel te ontwrichten. Reken maar na telecommunicatie centra opblazen, ja de chaos zal gigantisch zijn, of al die centralisatie punten vd supermarkten. Voedselvoorziening is vitaal dus als POetin dit aanvalt dan komt er hongersnood en dan is het gelijk vechten, burgeroorlog, grote rellen, plunderingen. 5) ik denk dat alle nationale legers in heel Europa nu op scherp moeten staan en elke dag overal moeten patrouilleren in vol uniform met wapens op scherp. de Derde Wereldoorlog is al officieel losgebarsten. De verharding is voelbaar overal en de armoede is flink toegenomen, inflatie al tot 11 procent in Nederland jaar 2022. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() ik heb toch al maanden het gevoel dat ik niet lang meer zal leven, omdat Poetin door kan draaien en opeens de stekker eruit zal trekken en een nucleaire Holocaust zal starten door 1000 Nucleaire raketten af te vuren in een keer.
POETIN Is zoon van Satan zelf ok, reincarnatie van adolf hitler??? Satan en Rawan heersen op aarde in Kali Yuga. zo geloven de hindoe aapjes het dus daarom klimmen zij de boom in, om te genieten van de rijpe banaantjes hoog boven in het paradijs, Bandar Ka LOKA, de Spirituele planeten en Universa van de Apen, oa Hanuman he. (Bandar is aap in HIndi) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
zou jij POetin dan TBS geven of hem lanceren, bloot vastgebonden aan een kruisraket richting Siberie of richting krokodillen zwampen of gewoon de raket de NOordzee in jagen?? POetin zal lang leven denk ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had operatie Barbarossa al eens ergens anders gepost maar die post haalde geen reactie.
Stel ik mij de vraag: wat als Hitler gelukt was met die opzet???? Ik had even geleden een andere link gepost maar nu hou ik het op deze: Operatie Barbarossa ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
griezelig CASE Scenario: 1) Poetin draait door en drukt op Suicide Button: Lanceert 1000 Kernraketten richting heel West Europa en Noord Europa op scherp. 2) NON proliferatie verdrag in werking, Navo Landen lanceren hun kernraketten richting Rusland 3) Heel continentaal Europa gaat plat, 75 procent vd blanken in Rusland en rest Europa gaat gelijk dood, dus 4) Blanke bevolking op aarde is dan binnen 24 uur kernoorlog dus voor minstens 51 procent totaal uitgeroeid. 5) White Genocide Project is geslaagd van de Reptilians, die dus de miljoenen lijken van de Europese blanken zeker invriezen voor eigen consumptie, na het neutraliseren vd radioactieve straling ervan. 6) Conclusie: Vladimir Poetin moet een Reptilian zijn nu of zijn lichaam, geest, wil, persoonlijkheid is overgenomen door een Reptilian, omdat hij tien jaar geleden een totaal ander mens was in de internationale media. 7) De Radioactieve fallout zal minimaal zijn overzee buiten continentaal Europa denk ik, dus de Zwarte en NIET blanke werelden kunnen dan feesten, want de door hun toch gehate Blanken zijn dan opgeruimd op aarde. In een wereld zonder RASzuivere Blanken zijn automatisch de andere RASSEN veel rijker dan Blanken omdat deze laatsten gewoon niet meer bestaan. Wat er monetair en economisch zal gebeuren weet ik niet goed, want ik ben toch op geen enkel gebied expert en leerde alles van Wieroe, die nu dus dood is, en nu dus bezig is op dit moment om vetgemeste IC Space Muizen te vangen en op te eten in de sub atomaire, IC Space kwadranten van Arisch Hollandse katten. Ja zo raar is de wereld van katten ok, wat je nu hier leest komt echt uit het kattenkoppie van Wieroe (RIP 09.09.2022) en ik weet zelf niet waar deze gedachten, kennis en data files vandaan komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoop dat Poetin een zware hersentumor oploopt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
o ja dit moet er nog bij: 8) Een tiental Russische atoomonderzeeers in de diepzee krijgen na de vernietiging van Rusland en alle BASES dus ruim 90 minuten geen kontakt en bericht terug, en volgens het Protocol moeten zij dan alle kernraketten afvuren op ingeprogrammeerde targets uit de Koude Oorlog, oa New York, Sydney, Toronto, Vancouver, Texac, Amsterdam, Parijs, etc Pentagon, etc. Deze aftershot vanuit de Russische atoom onderzeeers is dus FATAAL voor de laatste Blanken in USA en Canada, en Australie, en Noord Amerika. Ik weet niet of de voorgeprogrammeerde doelen en targets ook in india, china, Azie, Japan, en afrika liggen v deze kernraketten in de Russische atoomonderzeeers. 9) Maw het hele Raszuivere Blank Arisch Arctische RAS is nu heel dicht bij de totale zelfvernietiging ok. zonet nog gechat op facebook met surineger die blanken echt haat en hen het liefst dood ziet. Teleurstellend dat veel zwartjes, koelies en negermixen toch na 40 jaar hier parasiteren toch extreme BLANKENhaters zijn en NIET aangepast, gedesintegreerd met negatieve, Rebelse, destructieve bijdragen aan de blanke maatschappij. Ja hierom is die hele vieskleurige Multikukeluku nu totaal mislukt denk ik na ruim 66,1888 jaar pamperen. Teveel apen kleurtjes samen in een groot peeshokje gaat toch stinken op den duur door het verrotte, gistende zaad in de gekleurde en beschimmelde hoeren kutjes denk ik. Stinkende vaginale schimmel ontstaat door rottende zaad resten in het kutje, denk ik, eventueel van meerdere mannen he na een aktieve doorpaal weekendje met veel nederweed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() wreed scenario:
1) POETIN laat preventief bombardeert alle Westerse tanks in POLEN totaal vernietigen en WOIII is een keihard feit. 2) POETIN denkt door, en schiet gelijk 1000 raketjes af op vitale centra in heel europa en hij heeft gelijk ook totale chaos gecreeerd in USSR, dus daar breekt gelijk de HEL los: de grote Europese Bevrijdings oorlog barst los met volkswoede, doemscenario en nazistische clubs vallen aan, Holocaust en chaos met hongernoden. 3) EUSSR is zwakker dan ooit tevoren, POETIN wint ermee als hij EUSSR nu aanvalt en in chaos stort voordat de zware westerse duitse tanks dus richting moskou oprukken om poetin af te schieten. 4) EUSSR tekent nu haar eigen doodvonnis denk ik, olie zal duurder worden in Europa en dat is dom. Rusland kan makkelijk alle olie en gas nu lekker verkopen aan China, India, en heel AZie, Zuid Amerika ok, daar is toch economische groei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() Rusland kan dit nu ook makkelijk doen ok biologische wapens inschakelen om hele donbass en rest oekraine te ontvolken, waarna verovering zonder enige oorlog makkelijker is
REF ====================== https://www.britannica.com/technology/biological-weapon biological weapon Alternate titles: germ weapon Written by Fact-checked by Last Updated: Article History Related Topics: plague smallpox anthrax ricin yellow rain Summary Read a brief summary of this topic biological weapon, also called germ weapon, any of a number of disease-producing agents—such as bacteria, viruses, rickettsiae, fungi, toxins, or other biological agents—that may be utilized as weapons against humans, animals, or plants. The direct use of infectious agents and poisons against enemy personnel is an ancient practice in warfare. Indeed, in many conflicts, diseases have been responsible for more deaths than all the employed combat arms combined, even when they have not consciously been used as weapons. Biological weapons, like chemical weapons, radiological weapons, and nuclear weapons, are commonly referred to as weapons of mass destruction, although the term is not truly appropriate in the case of biological armaments. Lethal biological weapons may be capable of causing mass deaths, but they are incapable of mass destruction of infrastructure, buildings, or equipment. Nevertheless, because of the indiscriminate nature of these weapons—as well as the potential for starting widespread pandemics, the difficulty of controlling disease effects, and the simple fear that they inspire—most countries have agreed to ban the entire class. As of 2013 a total of 180 states and Taiwan had signed the Biological Weapons Convention (BWC) and 170 of those states and Taiwan had signed and ratified the treaty, which was opened for signature in 1972. Under the terms of the BWC, member states are prohibited from using biological weapons in warfare and from developing, testing, producing, stockpiling, or deploying them. However, a number of states have continued to pursue biological warfare capabilities, seeking a cheaper but still deadly strategic weapon rather than following the more difficult and expensive path to nuclear weapons. In addition, the threat that some deranged individual or terrorist organization will manufacture or steal biological weapons is a growing security concern. Biological warfare agents https://www.britannica.com/technology/biological-weapon ============== |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() ja het scenario dat Rusland olv POetin opeens een vernietigende tactische aanval uitvoert op europa is nu toegenomen, ziehier de russische oorlogsindustrie draait nu overuren
VAT bom 3000 kg, zwaar vernietigend, voor een doel tot 20 meters. Nu is de DERDE WERELDoorlog echt begonnen en de geschiedenis bewijst dat het verdoemde Europa altijd binnen 100 jaar een totale oorlog met bloedige genocides zal moeten ondergaan. met 10 van zulke Russische VAT bommen ligt de hele Rotterdamse Haven totaal plat voor zes maanden denk ik. met een fatale vernietigende EERSTE aanval (FIRST STRIKE) op de Rotterdamse Haven en de Haven in Hamburg kan POetin in een klap zeker 75 procent van de hele europese industrie al platleggen voor zes maanden. Intuitief voel ik aan nu dat dit doemscenario nu echt dreigt binnen 24 maanden. Russische OORLOGSindustrie draait nu op topproduktie en poetin wil inderdaad MEER afpakken en heel OOST Europa uiteindelijk INLIJVEN Met bloedig geweld om het oude Sovjet RIJK in ere te herstellen, zijn Grote Machtige RIJK gedrenkt in het bloed van MILJOENEN lijken. ==================================== https://www.nu.nl/309328/video/rusla...speelt-er.html Rusland zegt nieuwe 'megabom' te droppen op Oekraïne: dit speelt er Gepubliceerd op 21 juni 2024 om 20:42 Russische militaire bloggers die connecties hebben met het leger schrijven dat Rusland voor het eerst een bom van 3.000 kilo heeft ingezet in Oekraïne. Er zijn ook beelden van gepubliceerd. Defensie-expert Patrick Bolder van denktank HCSS legt uit wat voor soort bom het is en wat het betekent voor Oekraïne. 37 reacties https://www.nu.nl/309328/video/rusla...speelt-er.html ================================= |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens Poetin komen de Russische orcs nochtans alleen maar om Oekraïne te "bevrijden". "Bevrijden" van zichzelf (want het moet toch eens gedaan zijn met zich Oekraïner te voelen - "Jullie zijn Russen!"), van die nazi's waarvan de straten in Kyiv en vooral Lviv krioelen, van de grote onderdrukking van de Russischtaligen... En daarom bombarderen we alles plat, dreigen we met kern- of biologische wapens. Ja, er zit toch een 'logica' in het Russisch narratief, maar... waar eigenlijk?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() dit komt eraan denk ik ok
supersonische Raket Bombardementen op heel Europa ==================================== Waldo Wieroe Phagalwa 4 min · Gedeeld met Openbaar OP timeline Nisha Khedoe // Waldo Wieroe Phagalwa mooi pakje he, dit is echte 100 % Waldo mode, In HHM Kattenmode stijl, geleerd van Wieroe (RIP 09.09.2022). Het is toch GEEN Blanke HOMO Mode ok, dus nu moet ik de blanke homo wereld openbaar de OORLOG gaan verklaren denk ik want zij discrimineerden mij behoorlijk ok. // Blanken hebben lesje nodig op deze planeet en wij moeten dan allemaal weg uit de Blanke Hellewerelden binnen 88,1888 jaar tijd of eerder, binnen 14,1888 jaar tijd, ja als WOIII en WOIV harder worden, met supersonische Raket Bombardementen op heel Europa dan gaan wij als Untermenschen van Kleur echt weg moeten vluchten uit heel Europa. 1 min een paar seconden geleden Beantwoorden ====================================== |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welneen, als er nu iets is waar Poetin niet aan wil beginnen, dan is het wel een vinger uitsteken naar NAVO-gebied. Wat zouden zijn troepen ook kunnen uitrichten? Nu slaagt het "tweede leger op aarde" nog niet eens om de Oekraïne op de knieën te krijgen. Wat zouden de orcs dan wel kunnen uitrichten tegen de veel performantere legers van de NAVO?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() Ja Jan van den Berghe,
russische Orcs zijn laag IQ Bots, voorgeprogrammeerde micro AI aapjes, kunnen neit eens een boerenleger klein krijgen na twee jaar vechten met zand schepjes. die Moderne ULTRA Hi Tech OORLOG met Mach 13 supersonische raketjes is raar. Laatst gewijzigd door dewanand : 21 juli 2024 om 00:56. Reden: typfoutjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wel er dat is een leuke denkoefening:
RU valt EU aan met zeg maar atoomwapens..., gericht een paar bommen, om te zegge nu is het gedaan met ons voeten te rammelen wij willen UKR en jullie stoppen met stoken... Ok op dat moment komt dit op de UN agenda de ganse wereld veroordeelt RU.. inclusief Indie, China, Brazilie, die nu vinden dat RU duidelijk te agressief aan het optreden is en een rode lijn passeert En er wordt een UN veroordeling gedaan, een volgende resolutie geeft de UN een mandaat om een wereldleger samen te stellen, en we kunnen met één mundiaal leger RU gaan demilitariseren... Het verschil is dit: 1: ipv een tweekamp valt het tweekamp verder uit elkaar naar een duidelijke rode kaart 2: ipv buiten RU te blijven en alleen sporadisch speldeprikjes toe te dienen, komt de oorlog volledig in RU terecht en worden alle productiefaciliteiten gesloopt... 3: Ru krijgt een curatele toestand, waar het zijn leger en productie moet onderwerpen aan systematische controles van de UN 4/ na de oorlog komt een oorlogsbelasting op de export die de schade aangericht aan UKR en de herstelling financiert.
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 21 juli 2024 om 09:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zodanig veel bytes dat de Oekrainse armee hun Abramsen en Leopards zijn beginnen wegsteken. Voor zover dat veel verschil maakt want dwangsoldaten derin krijgen was zo al lastig, en sinds die ondervonden hebben dat er ne bounty op hun machien staat, is da nie fel verbeterd. ![]()
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge moet es ne recentere dictionnaire pakken, het is intussen hypersonisch dat de max geworden is.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Poetin is een gevaarlijke gek maar Europa aanvallen ?
Zó gek is hij niet ! Slaap op je 2 oren. |
![]() |
![]() |