![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Foto's zeggen soms meer dan woorden
![]() |
![]() |
#2 |
Vreemdeling
|
![]() ![]() ![]() ![]() Beslan, inderdaad foto's zeggen genoeg...mensen die kinderen viseren moet men gewoonweg executeren niks proces...Tsjetsjenen zijn ook geen heiligen hoor ![]()
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Nee, Russen ook niet echt..
(geen enkele mens ik heilig als zijn naaste wordt vermoord een soort zichzelf sterker maken cyclus) Ik weet eigenlijk niet wie is begonnen, maar dat is uiteindelijk onbelangrijk. Laatst gewijzigd door sinan123 : 3 februari 2005 om 20:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Dit was de deal die Bush na 11 sept. heeft gesloten met Poetin in naam van hun "War on Terror."
Jij doet niet moeilijk als ik ten oorlog wil trekken, en wij zullen zorgen dat je ongestraft Tsjetsjenen kan afknallen. Wake up Guys!
![]() |
#6 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Aantal slachtoffers in Grozny en in andere delen van Tsjetsjenië was pakken meer als in Beslan. Tuurlijk keur ik hen acties niet goed maar je maakt wel banale vergelijking. Eeuwenlang strijd(d)en die mensen voor hun onafhankelijkheid. Mensen als Imam Shamil, Dudayev, ... . waren dappere strijders. Feit is dat Tsjetsjeense onafhankelijksheidsttrijd wordt gesteund door buitenlanders. De Amerikanen steunen hen louter om energieën te kunnen bemachtigen. Rusland claimt dat gebied nog altijd om olie. We zullen wachten. Hoe langer Putin op de troon blijft, hoe meer slachtoffers zullen vallen. Laatst gewijzigd door JusticeLover : 3 februari 2005 om 23:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Heb jij nu echt geen andere manier van argumenteren dan steeds opnieuw te komen aanzeten met suggestieve vragen of dingen in de trant van " zou je niet eens die en die regeringen becommentariëren." Je zit hier al zo lang te zeuren om over de Sovjets iets te vertellen. Wel, ze zijn er nu over bezig. Waarom moet jij er dan nu weer turkije bijsleuren, louter en alleen omdat de poster van Turkse origine is. Is de inwoner van een land dat ooit in de geschiedens misdaden heeft begaan niet gepermitteerd commentaar te leveren op het beleid van een ander land? Zo nee, dat hou je maar gauw je bek dicht. En kan meteen IEDEREEN, waar hij ook woont, z'n bek dicht houden.
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
[size=2]Mijn reactie heeft niets te maken met het feit dat de poster Turk is (het is niet omdat U momenteel in Turkije als 'ondernemer' 'zit' - wanneer U werkt is mij trouwens een raadsel, maar kom, dat is uw probleem - dat ik niet op El Turco mag reageren. Als hij het recht van de Tsjetsjenen erkent om te vechten voor onafhankelijkheid dan mag ik toch wel proberen te weten te komen of hij dit recht aan de Koerden ontzegt, wetende dat de Turkije zijn leger heeft samengetrokken aan de Iraakse grens met de bedoeling de Iraakse Koerdenn op vreemd terrein dan nog wel, met de wapens de les te spellen.... Trouwens de post was niet aan U gericht en El Turco is meer dan mondig genoeg om zich te verdedigen... Hij heeft echt geen behoefde aan onderzoekjournalist ( ![]() Maar U mag steeds uw woordje plaatsen, hoor ! U bent immers geen betweter maar een betwieter ![]() [/size][/size] Laatst gewijzigd door Chipie : 4 februari 2005 om 00:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Klink ik nu niet als een mod? Ik ben alvast aan het oefenen. Ik begin namelijk binnenkort als een moderator op een forum. ![]()
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
[/size] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb een weedtattoo, een bike met een weedblad op de benzinetank, draag t-shirts met weedafbeeldingen, enz.... en dat is geen van allen in strijd met onze wetten. Ik maak geen "publiciteit" aangezien ik geen weed verkoop. Ik kom op voor het RECHT (mij voorzien in de statuten van de URVDM) op marihuanagebruik. Snap je dat met je beperkte hersencapaciteit? Het zijn de regeringen die mij het gebruik VERBIEDEN die in OVERTREDING zijn met de wetten die ze ZELF gemaakt hebben, en waar ze zich oh zo graag op beroepen als het is om moslims terecht te wijzen. Btw, ik MOET niet meer werken, ondanks m'n nog maar 39. En weet je waarom niet? Omdat echt verstandige mensen, die de wereld een beetje begrijpen, op hun 40 ste binnen zijn. En you wanna know what the fun part is? Dat een Arabier mij stinkend rijk heeft gemaakt. ![]() En het enige wat ik ervoor heb moeten doen is hem leren schaken. ![]() Oh ja, en hem steeds opnieuw vertellen over wat ik wist over 9/11. Dat vond hij ook geweldig leuk. ![]()
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 4 februari 2005 om 01:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U schrijft dat ik een beperkte hersencapaciteit heb en dat is juist (een spitsmuis met een dikke kop is geen zicht, hé ![]() ![]() En weet U, beste Steve (waarom zo lastig? Getuigt niet van veel verstand noch opvoeding...), echt verstandige mensen gaan niet failliet zoals U met uw vleesverwerkend bedrijf (het is nogal verstandig varkensvlees in Turkije te willen verkopen! ![]() En dat U op uw 39 ste schatrijk bent.... niets met weed te maken? ![]() Enkele weken geleden schreef U dat een Turks bedrijfje had... Nu niet meer... Tja, toch geen nepfirma om drugsgelden wit te wassen? ![]() U, als gerenommeerde onderzoeksrechter, zult dat voor mij wel even willen onderzoeken,nietwaar? ![]() De groetjes en niet te veel lurken tussen de Turken ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 4 februari 2005 om 09:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Ik kan wel begrijpen waarom tsjetsjenen onafhankelijk willen zijn, maar de middelen die ze gebruikten om onafhankelijkheid af te dwingen begin jaren 90 waren niet goed doorgedacht..
Tsjetsjenie mag van mij onafhankelijk worden op voorwaarde dat alle tsjetsjenen die in Rusland wonen (de meeste tsjetsjenen wonen in Moscou en Sint Petersburg) als vreemdelingen beschowd worden en naar Tsjetsjenie gedeporteerd worden... Dan moet men rond Tsjetsjenie een echte staatsgrens bouwen, om te zorgen dat hun islamitische ideeen niet overwaaien naar de buurlanden.. Laatst gewijzigd door Shizie : 4 februari 2005 om 09:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://www.zonaeuropa.com/01467.htm
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lijkt me een eerlijke deal, ... Denk maar eens terug aan die school dat waren onschuldige kinderen, die niks met heel dat cirus te maken hadden. Van mij mag Poetin doen wat hij wil om dat tuig ginder op te ruimen. Let wel op, ik heb het niet over de burgers hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
A met eerlijk te werken, kan je volgens mij niet op je 40 'ste "binnen" zijn, ... B laat mij raden met Weed te verkopen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Moreel en etisch gezien zijn de Russen zwaar in de fout. Maar ja, uiteindelijk is het de wet van de sterkste die het gelijk aan zijn kant heeft staan. Ik heb onderstaande citaat al eens eerder gepost. De Tsjetsjeense Waanzin is al bijna twee eeuwen aan de gang. Koppig zijn ze wel, die kleine Tsjetsjeense pagadders. Citaat:
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hun bevolking stijgt als iets. Een koerdische vrouw is in staat om 12 - 14 kinderen op aarde te brengen. Maar 60 jaar geleden woonden in Diyarbakir (Turkije), Kerkük (Irak) en Mousoul (Irak) meer Turk(m)enen dan Koerden. Om toch on-topic te blijven wil ik een goede tsjetsjeense liedje voorstellen: CHECHNYA |
|
![]() |
![]() |