Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met academici en ideologen (2005) > Boudewijn Bouckaert - 7 feb. t.e.m. 13 feb.
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Boudewijn Bouckaert - 7 feb. t.e.m. 13 feb. Bouckaert is professor aan de Gentse universiteit en een opgemerkt figuur door zijn voorzitterschap van de 'liberale politieke club en denktank' Nova Civitas. Hij is tevens een vurig verdediger van het klassiek liberalisme en wordt daarbij wel eens bekeken als de oppositie binnen de heersende liberale klasse. Daarnaast is hij ook voorzitter van het OVV (Overlegcentrum van Vlaamse Verenigingen)

Discussietools
Oud 6 februari 2005, 16:55   #1
Sade
Burger

Sade's schermafbeelding

Standaard verplaatst: vragen van robert t

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t
Geachte professor,

Kunt u einge verheldering geven over volgende vragen die mij bezighouden?

Wat denkt u van de uitsluiting van Hugo Coveliers?
Heeft hij volgens u nog een politieke toekomst, en aansluitend hierop :
ziet u een samenwerking met de N-VA zitten?
Nog een heikel punt : de splitsing van B.H.V. Ik heb de indruk dat uw partijgenoten tot heel verregaande toegevingen bereid zijn. Was er niet overeengekomen dat hiervoor geen prijs hoefde betaald te worden?
Als we om tot een oplossing te komen toch toegevingen moeten doen, hoever kunnen we dan gaan en denkt u ook niet, wat er ook uit de bus komt, één bepaalde partij met de bonus wegloopt?
Tenslotte nog dit : alle grote maatschappelijke dossiers in dit land worden
beheerst door communautaire spanningen. Steeds meer mensen zijn de mening toegedaan dat alleen een zeer verregaande vorm van zelfstandigheid deze spanningen kunnen beheersen, zonder daarom het zeer geladen geladen begrip "Vlaanderen onafhankelijk" te gebruiken.
Voor mij trouwens de oplossing. Maar ik begrijp dat u daar een genuanceerder mening over hebt. Met dank voor uw reactie. Robert t.
Sade is offline  

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be