Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 4 februari 2005, 18:24   #1
NSV!-Antwerpen
Vreemdeling

Standaard Lezing Hugo Coveliers: Mijn kijk op de Belgische politiek

Donderdag 10 februari om 20u verzorgt senator Hugo Coveliers een lezing waar hij het zal hebben over de hedendaagse Belgische politiek. Plaats van het gebeuren is Hotel Prinse in de Keizerstraat 63 (studentenbuurt). Iedereen welkom!

Organisatie NSV!-Antwerpen. Info: [email protected]
NSV!-Antwerpen is offline  
Oud 4 februari 2005, 19:50   #2
Towelie030981
Gouverneur

Towelie030981's schermafbeelding

Standaard

Dat zal waarschijnlijk een objectieve weergave zijn, hypokriete eigen belanger Hugo Coveliers!
Towelie030981 is offline  
Oud 4 februari 2005, 21:40   #3
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Vlaams-nationalist's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Vlaams-nationalist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Towelie030981
Dat zal waarschijnlijk een objectieve weergave zijn, hypokriete eigen belanger Hugo Coveliers!
Spijtig dat het nu juist de bedoeling van een politicus is om zijn mening te laten horen. Dus als je al niet meer jezelf/subjectief mag zijn.
Vlaams-nationalist is offline  
Oud 4 februari 2005, 22:07   #4
Towelie030981
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaams-nationalist
Spijtig dat het nu juist de bedoeling van een politicus is om zijn mening te laten horen. Dus als je al niet meer jezelf/subjectief mag zijn.
Hugo Coveliers is mij te onbetrouwbaar. Hij krijgt zijn kans om zijn mening te laten horen, maar de vraag is hoeveel hem nog willen horen? Voor mij is hij elke geloofwaardigheid kwijt.
Towelie030981 is offline  
Oud 4 februari 2005, 22:09   #5
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Hugo Coveliers is mij te onbetrouwbaar. Hij krijgt zijn kans om zijn mening te laten horen, maar de vraag is hoeveel hem nog willen horen? Voor mij is hij elke geloofwaardigheid kwijt.
Voor mij heeft hij nog al zijn geloofwaardigheid, en als het past ga ik graag naar zijn mening luisteren.
Oud 4 februari 2005, 22:15   #6
Towelie030981
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaams-nationalist
Voor mij heeft hij nog al zijn geloofwaardigheid, en als het past ga ik graag naar zijn mening luisteren.
Doen dan zou ik zeggen, maar wel kritisch blijven .
Towelie030981 is offline  
Oud 4 februari 2005, 22:18   #7
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Je kent me hé. Allez je kent me niet, maar als je me zou kennen zou je dat weten.
Oud 4 februari 2005, 22:29   #8
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom? Omdat hij dingen zegt over de VLD die dringend eens moesten gezegd worden? Omdat hij niet naar de pijpen van de partijdictators danst?
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 5 februari 2005, 01:35   #9
Internaut
Banneling

Internaut's schermafbeelding

Standaard

amai Coveliers die ingaat op de NSV, word het zoals Beysen maar populairder, steeds rechtser varen. Houden zo
Het Vlaams Belang verwelkomt hem van harte. Eendracht maakt macht. Eenmaal VB'er is dat meestal voor het leven (90%) wat ons pluimen geeft.
Coveliers kan zijn ervaring zeker meededelen, als politieker zijnde zal hij er wat van kennen. We kunnen er veel van opsteken.

Anke Van Der Meersch had het in de tijd allemaal al zien aankomen, daarom ging ze mede weg bij de VLD!

U herinnert zich de overstap van de VLD naar het Vlaams Belang, omdat de VLD een te linkse koers uitvaarde (en nu nog steeds). Nu zeggen Beysen, Coveliers dat allemaal ook...
Racisten ? Nee hoor, ze zitten gewoon bij een andere partij, met andere mensen en idiote visies. Wel ik zeg dan: doorbreek die! Doorbreek dat politiek correcte denken, doorbreek de taboe, uit uw mening en maak het sociaal aanvaardbaar. Gerolf Annemans zei ooit "er is niets mooier dan een overtuigde Vlaams Blokker" en "de beste reclame is nog steeds de mond aan mond reclame"
Dat het Vlaams Belang eens iets slechts gezegd zou hebben over Van Der Meersch, was dan ook een periode waas ze bij de VLD zat. Waar je dus a priori aanneemt dat deze mensen niets van het Vlaams Belang moeten weten gezien de hypocriete linkse houding van deze partij.
Alles goed laten overkomen is wat de VLD doet, gelukkig zien de geïnformeerden die dit forum lezen, dit in.
Ze zien in dat het namelijk allemaal niet zo'n rozegeur en maneschijn is.
De werkloosheid stijgt, Vlaanderen boert achteruit, de franstalige arrogantie kent geen grenzen, schandalige superboete's enz
Daarom Vlaams Belang. Voor u, voor iedereen! Voor ons Vlaams belang, onze waarden. Als bescherming van de Vlaamse belangen, steun Vlaams Belang!

Sleur al die VLD'ers die tegen het cordon zijn naar het Vlaams Belang.
Hoe dom bij een partij te blijven die principieel voor het Cordon Sanitaire is en samenwerking met die partij op voorhand uitsluit ?
Als je het hier fundamenteel niet mee eens bent ben je welkom bij 2 partijen (tot nu toe) met name LA en Vlaams Belang waarvan vooral deze laatste opvalt.
Internaut is offline  
Oud 7 februari 2005, 14:46   #10
NSV!-Brussel
Vreemdeling

Standaard

Ik doe mijn best om aanwezig te zijn!
NSV!-Brussel is offline  
Oud 7 februari 2005, 14:56   #11
De Garde
Europees Commissaris

De Garde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niet meer en ook niet minder kritisch dan bij een ander!
De Garde is offline  
Oud 7 februari 2005, 15:12   #12
Top Dog
Banneling

Top Dog's schermafbeelding

Standaard

Top Dog is offline  
Oud 7 februari 2005, 15:44   #13
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NSV!-Antwerpen
Donderdag 10 februari om 20u verzorgt senator Hugo Coveliers een lezing waar hij het zal hebben over de hedendaagse Belgische politiek. Plaats van het gebeuren is Hotel Prinse in de Keizerstraat 63 (studentenbuurt). Iedereen welkom!

Organisatie NSV!-Antwerpen. Info: [email protected]
allez, kan onze mislukte minister/burgemeester zijn frustraties weer eens goed van zich afblaffen.
en zich er natuurlijk voor laten betalen ook nog.

Laatst gewijzigd door Mitgard : 7 februari 2005 om 15:46.
Mitgard is offline  
Oud 13 februari 2005, 23:07   #14
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Standaard

Ik moet zeggen dat Coveliers het goed gedaan heeft. Op zijn gebruikelijk humoristische manier heeft hij toch echt wel zij punten duidelijk kunnen stellen. Ik moet ook zeggen dat er een redelijk indrukwekkende vertegenwoordiging was van natuurlijk het NSV, maar ook van de scholieren van het NJSV. Proficiat.

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be